איך תגיעו למשרות הכי טובות לפני כולם?

 

 אז מה בעצם JobHunt עושים?

זה פשוט מאוד, אנחנו מפרסמים אתכם, מחפשי העבודה, בקרב קהילת אנשי קשר שאספנו וטיפחנו לאורך השנים, ושאנחנו ממשיכים לאסוף ולטפח מדי יום ביומו. באופן כזה, קורות החיים שלכם זוכים לחשיפה מטורפת ובהתאם לעקרון חוק המספרים הגדולים, אנחנו בטוחים שתמצאו את העבודה אותה אתם מחפשים בזמן הקצר ביותר!

ענבל בדקותיים – איך לחתוך את זמן חיפוש העבודה 

 

אנחנו לא מפרסמים משרות, אנחנו מפרסמים טאלנטים. לפני הפרסום אנחנו מוודאים שקורות החיים והמכתב המקדים שלכם מדויקים ולא רק מבטאים את מה שאתם מחפשים, אלא גם תואמים לאופן שבה המגייסים קוראים אותם.
בנוסף לפרסום אנחנו נותנים לטאלנטים שלנו את כל הכלים הנדרשים למציאת עבודה חלומית, באמצעות ליווי אישי שנמשך לאורך כל הדרך ועד החתימה על הסכם העסקה. 

התחל עכשיו- שאלון ג'ובהאנט לקריירה חלומית  

 

הנה דוגמא קטנה לחשיפה האדירה של קהילת חבר מביא חבר שלנו בלינקדאין;

יש בידי קוח ערוך

ראיתם נכון, למעלה מ- 55,000 (!) צפיות ולמעלה ממאה בקשות לקבלת קורות החיים, וזה בנפרד ובנוסף לפרסום הישיר שאנחנו עושים במייל. רק שימו לב לפילוח – מי לא היה רוצה לקבל חשיפה כזאת כשהוא מחפש עבודה?

יש בידי קוח פילוח

לבדיקת התאמה

 

קצת על קהילת אנשי הקשר שלנו

מדובר בקהילה אקסקלוסיבית שנאספה וטופחה לאורך השנים ושכוללת "מישהו" כמעט בכל אחת מחברות ההייטק (ולא רק) בשוק כיום. המאגר מתעדכן כל הזמן וכולל מגייסים, מנהלים ועובדים בארגון שנחשפים למשרות הרבה לפני שאלו מתפרסמות החוצה. באופן כזה, קורות החיים של הלקוחות שלנו מגיעים לארגון עוד בשלב הגיוס "הפנימי". בנוסף אנחנו שולחם את קורות החיים של הטאלנטים שלנו גם לחברות השמה (כי אין לנו איתם ניגוד אינטרסים ולהם יש משרות) וכמובן לחברות וסטארטאפים שמפרסמות בדרכים פחות קונבנציונליות.

חיפוש עבודה זאת עבודה בפני עצמה, אבל החלק הקשה עלינו

ולמרות שאנחנו עושים את מרבית המלאכה, תהליך חיפוש העבודה הוא לגמרי של המחפש. אנחנו עורכים, ממקדים, ומפרסמים, אבל מהרגע שקורות החיים פורסמו התקשורת נעשית ישירות בין המעסיקים הפוטנציאליים למחפש העבודה (אל תדאגו, אנחנו מלווים ומייעצים גם ברזלוציה של "איך לענות לשיחת טלפון ממגייס").

אז מה נדרש מכם?
זמינות ומחויבות
מלאים לתהליך חיפוש העבודה. אתם צריכים גם לעדכן ולהתעדכן איתנו כמה שיותר (ולפחות אחת לשבועיים) והכל בגלל שהשוק הוא דינאמי ומשתנה. בשביל שהשיטה תעבוד אנחנו חייבים להיות עם האצבע על הדופק לעשות את ההתאמות הנדרשות למקסום מלא.

לבדיקת התאמה

 

מה כולל השירות?

הגעתם עד לכאן ועדיין יש לכם שאלות, דברו איתנו

077-3419030

נשמח לסייע ביעוץ אישי לבחירת מסלול מותאם אישית לך, מלאו את השאלון – כאן כדי שנוכל להתאים לכם את השירות שלנו בצורה מיטבית.

 

לבדיקת התאמה

 

קראו מה אומרים לקוחות שכבר מצאו את משרת חלומותיהם עם החיפוש האקטיבי של ג'ובהאנט:

 

מיכל עבדה כמנהלת פרויקטים עד שהחברה בה עבדה נסגרה. במשך חודשיים חיפשה עבודה בכוחות עצמה, והצליחה להגיע ל-2 ראיונות.

לאחר שהצטרפה לשירות שלנו מיכל התראיינה ב 11 חברות.
בתוך חודש ושבוע מתחילת השירות, התחילה מיכל לעבוד בחברה חדשה כ
Sales Operations Manager.

 

 

התחל עכשיו- שאלון ג'ובהאנט לקריירה חלומית  

 

rec photo5

אייל, בוגר תואר במדעי המחשב ומתמטיקה, עם ניסיון של שנה בפיתוח תוכנה, הגיע לג'ובהאנט אחרי חודשיים של חיפוש עבודה מתסכל, בהם זומן ל-2 ראיונות עבודה בלבד.

אחרי פגישת ייעוץ ושדרוג קו"ח והמכתב המקדים שלו – יצאנו לדרך, והתחלנו בהפצה במאגר אנשי הקשר הענק שלנו. אחרי שבועיים בלבד מהפרסום הראשון – אייל זומן ל-7 ראיונות עבודה!

פחות מחודש מאז שהצטרף לשירות של ג'ובהאנט – התחיל אייל לעבוד כמפתח תוכנה בחברה חדשה!

 

 

rec photo4

אלכס, בוגר תואר הנדסת תוכנה במכללת סמי שמעון, עבד חלק מהזמן כעצמאי, ובמקביל חיפש עבודה. במהלך 5 חודשים הצליח להגיע ל-5-6 ראיונות אך לא התקבל לאף אחת מהמשרות.
לאחר שדרוג קורות החיים שלו והפצה אחת במאגר שלנו, הגיע אלכס ל-7 ראיונות, ולאחר כחודש בלבד התחיל עבודה חדשה כמפתח Full-stack!

 

לבדיקת התאמה