שחזורי ראיונות עבודה -> אמדוקס, מבחן בJAVA למשרת מתכנת JAVA
  • אמדוקס, מבחן בJAVA למשרת מתכנת JAVA
  • לפני 14 שנים
    ע"י: אורח
    מישהו יכול להגיד מה שואלים במבחן הזה? תודה רבה
  • לפני 4 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי, מישהו יכול לעזור לי . איך הולך התהליך קבלה לג'וניור למשרת מהנדס תוכנה באמדוקס? זה מזה יעזור לי!!! אז תודה מראש לכולםםם ❤❤❤
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    שלב ראשון מבחן java בסיסי בכתב. היו שאלות על collections. לכתוב singeltone. שתי שאלות בsql... דברים בסיסיים. שלב שני ראיון פרונטלי עם ראש צוות. הוא שואל על הנסיון הקודם ועל הפרוייקטים. ואז נותן תרגיל שצריך לפתור אותו על הלוח. לי היה למיין array . עשיתי buble sort. שלב שלישי מבחן בj2ee. הם מביאים משהו שמאוד דומה לקוד של הפרוייקט שהם עובדים עליו עכשיו. צריך לענות על איזה collecrion הכי כדי לעבוד במקרה הזה. ואחרי זה לכתוב פונקציה של חיפוש אובייקט ב data base לפי המפתי.
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    בס"ד שלום לכולם אני מתכונן לראיון-יום מיונים באמדוקס למשרת מתכנת JAVA מתחיל בשבוע הבא. מישהו/י היה שם לאחרונה ויכול לפרט מה היה במבחן המקצועי? אשמח לתגובות בהקדם - המבחן שבוע הבא. תודה רבה!!
  • לפני 10 שנים
    ע"י: לכלוכון
    גם ככה הבנתי שלא ממש טוב לעבוד שם ושבקושי יש פיתוח ועוסקים בתיקוני באגים וטוחנים שעות ויש מלא פיטורים בקיצור לא משהו. אני שמח שלא התקבלתי.
  • לפני 10 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    1.א. עבור כל node בעץ תחליף בין בן שמאל לימין 1.ב. תדפיס את העץ לפי גובה כלומר תדפיס את ה שורש, אחר כך תדפיס את הבנים הישירים שלו, אחר כך תדפיס את הבנים הישירים שלהם וכך הלאה 2. בהנתן מערך בגודל N ופונקציית rand כתוב אלגוריתם שיחזיר מערך של N מספרים מ 0 עד N-1 מסודרים בסדר ראנדומלי ולא חוזרים על עצמם. 3.א. כתוב singletone 3.ב. תסנכרן את היצירה שלו 3.ג. תשפר את קוד של היצירה כך שהשהיה ב בלוק synchronized תהיה מנימלית. (תשתמש ב design pattern). עניתי על כל השאלות נכון אבל הם עדיין לא טרחו לזמן אותי לרעיון שני
  • לפני 10 שנים
    ע"י: לכלוכון
    יום מיונים למשרת JAVA תוכניתן מתחיל באמדוקס: הם שינו את המבחן מאז, הנה מה שאני זוכר ששאלו: שאלה ראשונה: יש תיאור ארוך של מחלקה של לקוחות. שואלים שם איזה שיטות צריך לדרוס. התשובה ממש בגוף המחלקה , יש 2 שיטות שכתוב שם OVERRIDE, פשוט תרשמו אותם. אחר כך שואלים מה הסכנה ב clone של קוסטומר אחר כך יש שאלה של מדפיסים משהו למסך ושואלים מה יודפס. (יוצרים שני אובייקטים, אחד עם ערך של 5 ואחד של 10- מכיוון שזה משתנה סטטי אז לשניהם יהיה 10 בסוף. התשובה היא פעמיים המספר 10 (משהו כזה) מכיוון שזה משתנה סטטי מה שהוגדר שם, וכדי לפתור את הבעיה צריך להפוך אותו ללא סטטי. אחר כך יש שאלהעל serialize. יש אובייקט שיש בו גם מספר כרטיס אשראי ורוצים להעתיק אותו לקובץ (יענו לעשות סריאלייז) מבלי להעתיק את מספר כרטיס האשראי. שואלים מה הפתרון לכך כי אסור להעתיק מידע מוגן לדיסק. לא ידעתי איך עושים את זה. אולי פשוט להוריד את הנתונים ולכתוב את האובייקט בלי. אחר כך יש 2 שאלות שקשורות לרשימות. בכל שאלה יש קוד ושואלים מה לא בסדר בקוד ואיך לתקן אני זוכר שבשאלה הראשונה יש בעיה שלא מנקים את האובייקט ולכן זה יוצר בעיות, צריך לעשות משהו עם clean בשאלה השנייה אני חושב שאין שום בעיה, אבל אולי אני טועה. אחר כך יש שאלות על SQL. שואלים למשל מה זה PRIMARY KEY מה זה FOREIGN KEY ועוד כמה דברים ששכחתי. ואז נותנים תיאור של מכון כושר וצריך לצייר את ה ERD DIAGRAM שלו (גם שאלה ב SQL) שואלים אחר כך מה זה JDBC מה זה MVVM ובסוף יש שאלה הזוייה להפוך קובץ CSV של אקסל לטקסט או לדיסק.. עבודה עם קבצי CSV זה מה שאני זוכר אחר כך יש מרכז הערכה: 1. לספר על עצמכם. 2. המאבחנת זורקת קלפים על השולחן ואומרת לכל אחד לבחור קלף עם תכונה שהוא רוצה לשמור לעצמו וקלף עם תכונה שהוא רוצה לשפר 3. המאבחנת נותנת דף עם רשימת מועמדים לקבלה לעבודה. כל אחד צריך לדרג את המועמדים דירוג משלו, ואז הקבוצה צריכה להחליט ביחד על דירוג קבוצתי. מי שהדירוג שלו קרוב לדירוג הקבוצתי מקבל נקודות בונוס 4. צריך להרכיב גשר מלגו בתכנון קבוצתי. משימה ארוכה ולא פשוטה, חשוב לשתף פעולה ולתכנן זמן כמו שצריך. אחר כך מנפים מועמדים בהתאם לשני השלבים הראשונים ואז שולחים לראיונות בראיונות זה בעיקר שאלות אישיות איך אתה בעבודת צוות,ספר לי על פרוייקטים שעשית וכו' בהצלחה
  • לפני 10 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    חברים, אתם סתם תקועים על אותן חברות. יש עוד מלא מקומות שמחפשים בהם מתכנת Java. למשל תראו כאן באתר ג'ובנט כמה דרושים יש שם. http://www.jobnet.co.il/positionresults ... profid=689 שיהיה לכם בהצלחה ותפסיקו להיתקע על אותה חברה.
  • לפני 11 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    שלום, מישהו יכול לענות לי.. יש לי ביום ראשון ראיון ב ONE1 בראש העיין למשרת מתחיל ב JAVA מה יכול להיות שישאלו אותי ?
  • לפני 12 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי, יש מישהו שהיה לאחרונה ביום מיונים לתפקיד הזה ויכול להגיד מה שאלו במבחן ובעיקר מה הם מצפים לראות בדינמיקה הקבוצתית - לוקחים את הפעילים והמובילים או את השקטים?... תודה ובהצלחה לכולם!
  • לפני 12 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    כבר לא עובד שם - אבל עד ליומי האחרון ראיינתי שם. תעבור שוב על התגובה הראשונה שלי. מה שאתה צריך נמצא שם. יש קבוצות רבות שמראיינות ולכל אחת את סט השאלות שלה ולכל מראיין יש את מאגר השאלות שלו. כמה אתה מוכן לשלם על 500 שאלות שאולי שתיים מהן תופענה בראיון במקום להשקיע זמן וללמוד כמו שצריך ? לא באמת מצפה לתשובה ולא באמת אעלה לפה את קובץ השאלות. רק מציע באמת ללמוד.
  • לפני 12 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי אנשים מצטער שאני מציק, אבל כיוון שברור לי שהשילוב של חברה בסדר גודל של אמדוקס,וציבור מחפשי עבודה המבקר בפורום,חייב להמצא מישהו שהתראיין לאחרונה למשרת תוכניתן JAVA. אשמח אם מישהו יעדכן את גרסת שאלות המבחן האחרון שעבר בחברה. אני לפחות מתחייב להעלות את רשמי אחרי הראיון לאחר החג.
  • לפני 12 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי חברים, מישהו עבר לאחרונה מבחן למשרת מתכנת JAVA באמדוקס ויכול לפרט באופן יותר מפורט את שאלות המבחן ? מהתגובה האחרונה אני יכול להבין את כיוון ואופי השאלות, אך מתברר שיש מבחר של מגיבים מתקופות ישנות שאולי מאז ,המבחן עודכן ושונה. אשמח לכל עדכון מאחר ואני נדרש למבחן כזה בסוף השבוע הבא.
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    לכל מי שדואג, השאלות במבחן זה מה שכתוב פה... אבל שתדעו שלפי מה שראיתי ביום מיונים, יותר חשוב להם דינמיקה קבוצתית מהמבחן עצמו.... בהצלחה!
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    סביבות 10
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    שאלה ל-מש31 אתה יודע אולי מה טווח השכר למשרת QA באמדוקס?
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הכל נכון ומדויק הבעיה שכולם (כמעט) מגיעים לדליברי.
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אתה מדבר שטויות . לא כל אמדוקס זה ה delivery . אם אתם מגיעים בסופו של דבר לחטיבת ה PBG המשרה שם היא משרת פיתוח אמיתית לכל דבר (כמובן שחלק מהזמן מתקנים באגים וזה לא כל הזמן פיתוחים , אבל ככה זה בכל חברה גדולה , וכמובן שאתה לא עושה גם פיתוח מאפס , אף חברה גדולה לא תשנה את הקוד שלה רק בשבילך , אתה מוסיף על קוד קיים , לפעמים מודולים ופרוססים שלמים ) . אז... לפני שאתה זורק דברים לאוויר , תבדוק את המקורות שלך . אגב , אני מסכים עם מה שהוא אמר לגבי החטיבת הדליברי . שם באמת אפשר להירקב ורוב הזמן להתעסק בשטויות שלא מזכירים במקצת פיתוח נורמלי אלא רק קסטומיזציות לקוד קיים. אז , תבדקו לאן אתם מגיעים . אם זו לחטיבת ה PBG אז תלכו בלי לחשוב פעמיים . כל חטיבה אחרת , לשלול על הסף .
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אם אתם ממש בסכנת נפש אז לכו לעבוד באמדוקס. אם יש לכם קצת זמן אז עדיף שתחפשו חברה אחרת. כי אם נכנסתם לשם - אין דרך חזרה כיוון שכל מה שידעתם תשכחו וכל מה שתלמדו שם מעניין רק אמדוקס ושום חברה אחרת. פיתוח שלהם זה רק 10% ממה שתעשו וגם זה בדרך כלל COPY PASTE מקוד קיים. לא מוזר שהם שנה מנסים לגייס עובדים?
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    משהו היה לאחרונה בראיון לאמדוקס? משהו השתנה?
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    וגם 1) Singleton 2) string revers function
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הבנתי שגם לוקחים אנשים לתכנות בשפת C וגם C++. מה אופי השאלות ב-C ו/או בC++?
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    כאחד שמראיין באמדוקס מועמדים לתכניתי JAVA עם/בלי ניסיון יכול להעיד ששאלות יבשות ב-JAVA לאו דווקא שופכים מספיק ידע כדי להתרשם ממועמד. כולם יודעים לדקלם כמו תוכים את "מה ההבדל בין interface לבין abstract class" אבל בשאלה השנייה של "מתי תשתמש בכל אחד מהם?" לא אחת מקבל דממה בתור תשובה. בגדול - שואל על הרבה נושאים - אבל בשעה של ראיון שמתוכה 5 דקות הקדמה ומבוא, 20 דקות למימוש שאלת קוד ורעיון אלגוריתמאי - נשאר לכל היותר חצי שעה שבמהלכה מנסה לדלות כמה שיותר פרטים על ניסיונו וידיעתו של המרואיין. בזמן הזה צריך לראות שמועמד יודע מבני נתונים, סיבוכיות, OO, וכמובן JAVA. ואם מרואיין אם ניסיון - אז בכלל...לצלול לתוך פרוייקטים שעליו המרואיין עבד, לוודא שהוא מבין את הארכיטקטורה של המוצר עליו עבד וב-90% מהמקרים משלב שאלות כלליות לצד שאלות ספציפיות על המוצר, למשל, אם שכבת הכתיבה ל-DB היא hibernate - בין לבין אשאל שאלות על הנושא ואם עבדו עם spring אז אנבור לראות שמבחינת המרואיין זה לא סתם buzzword. מספר המרואיינים שקיבלתי אשר כתבו spring framework בקו"ח אבל לא ידעו לענות על מה זה IoC מטרידה. באותו אופן אשאל על application servers, אם זה שאלות אדמיניסטרטיביות, ועד לרמת מימוש client המתחבר ב-REMOTE ל-java bean מסויים (שלב-שלב - לא בקוד - אלא בע"פ כדי לוודא הבנה של EJB Container). בראיונות לא נכנס לנושאים "כבדים" מדי כמו ניהול טרנזקציות - אבל אם מישהו רושם לי שהוא יודע JDBC ושעבד מתוך application server מול DB, שיידע מה זה DATA SOURCE, שיידע מה XA ועוד דוגמאות למכביר. ולא אחת מגיעים מרואיינים שפשוט חסרי ידע, וחבל. כי זה סה"כ לדאוג לכסות את הידע שצברתי במהלך העבודה/לימודים. זהו בגדול - אם יש שאלות נוספות... עדיין אנחנו מחפשים תוכניתנים עם /בלי ניסיון בחברה. את הכתובת כבר כולם יודעים - jobs.il@amdocs.com ת'אמת הכי משתלם זה להכין מועמדים מראש ואז להמליץ עליהם. אפשר לגזור יופי של קופון - 2000 ש"ח למועמד ללא ניסיון, 5000 למועמד עם ניסיון במסגרת חבר-מביא-חבר :-) שיהיה בהצלחה לכולם ובואו מוכנים.
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הייתי במבחן מיון למתכנת מתחיל JAVA באמדוקס והתחילו ממבדק בJAVA שאלו: שאלות בסיסיות על 1) STATIC METHODS 2) ירושה וירושה מרובה ב JAVA (אין) 3) LIST ו ARRAYLIST 4) כמה קודים ומה זה מדפיס 5) MULTI THREADING מתי משתמשים ב WAIT ו NOTIFY 6) FINAL זהו פחות או יותר ממה שאני זוכרת ואז עשו דינמיקה קבוצתית קצרה (בלי ראיון עם פסיכולוג) ביקשו לבנות גשר הדינמיקה היתה שלב סינון ואז היו ראיונות אישים עם עובדים מתוך אמדוקס כבר ולא עם גורם חיצוני מקווה שעזר למישהו
  • לפני 14 שנים
    ע"י: לוסיו
    תודה על התגובה אבל .... מה שאני מבין מהקוד זה מימוש של חיבור JDBC ולא CONNECTION POOL אילו שני דברים שונים. בחיבור JDBC כל פעם בעצם יוצרים את החיבור ואילו ב CONNECTION POOL יש לך אובייקט שמחובר כל הזמן לבסיס הנתונים ואתה משתמש בו. ואין כאן התייחסות גם לחלק הג'נרי של ה CONNECTION POOL בברכה לוסיו
  • לפני 14 שנים
    ע"י: מש31
    הנה המימוש(מקווה שעזרתי) : public static Connection getConnection(String user, String pass, String server, String port, String sid) { try { // Class.forName("oracle.jdbc.driver.OracleDriver"); // Class.forName("com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver"); // return return DriverManager.getConnection("jdbc:oracle:thin:user/password@host:port/sid"); Class.forName(("oracle.jdbc.driver.OracleDriver")); return DriverManager.getConnection("jdbc:oracle:thin:" + user + "/" + pass + "@" + server + ":" + port + "/" + sid); //("jdbc:oracle:thin:load/12345@goliath:1521/BPM"); } catch (Exception e) { e.printStackTrace(); return null; } } השינוי היחידי הוא , אם אתה עובד עם ORACLE או SQL אתה משנה את ה-JAR בהצלחה...
  • לפני 14 שנים
    ע"י: לוסיו
    מישהו יכול באמת להסביר בבקשה איך ממשים GENERIC CONNECTION POOL ב JAVA זאת הייתה אחת השאלות שם מהו בעצם הפרמטר הג'נרי ? ודוגמת קוד תהיה עדיפה בברכה לוסיו
  • לפני 14 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    גם אני אודה למי שיוכל להרחיב מה שואלים שם במבחן הכתוב ובדינמיקה הקבוצתית..
  • לפני 14 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    שלום יש לי בקרוב יום מרוכז לתפקיד מתכנת JAVA מתחיל. הבנתי שמתחילים עם מבחן ב JAVA חלק פתוח חלק אמריקאי, מישהו יכול להסביר בבקשה מה שואלים שם? מה השאלות במדויק? בנוסף מה קורה בדינמיקה הקבוציתי שיש בהמשך? המון תודה השואל
  • לפני 14 שנים
    ע"י: אורח
    מאד עזרת. המון תודה רבה
  • לפני 14 שנים
    ע"י: מש31
    השאלות הם (ממה שאני זוכר משבוע שעבר): 1. מה ההבדל העיקרי בין SET ו-LIST?מה השוני ביניהם?מה ההבדל בין HASHTABLE ו-VECTOR מול SET ו LIST? 2.האם משתנה סטטי יכול להיות מבוטל? (can a static method be overridden) 3.מה synchronized ? 3.תממש CONNECTION STRING ב JAVA(תקרא איך לממש את הCONNECTION ב JDBC)? 4 יהיה לך שאלות על TRY/CATCH/FINALLY? 5.יהיה עליך לקרוא פונקציה ולראות מה היא מחזירה ... שאר השאלות הם אמריקיות... בקיצור אם יש לך ניסיון השאלות הם די בסיסיות ולא בשמיים. אני בא עם 5 שנות ניסיון ב JAVA/J2EE והבחינה הייתה ממש ממש קלה. יומיים אחרי הבחינה הם קראו לי לחתום על חוזה מקווה שעזרתי לך. בהצלחה
  • לפני 14 שנים
    ע"י: אורח
    ראיתי את זה. זה משהו אחר. אני מתכוון על מבחן אמריקאי חלקי. וכאן מ2007 שאלות של ראיון אישי או ראיון למהנדס תשתיות
  • לפני 14 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי