שחזורי ראיונות עבודה -> אנליסט הונאות (paypal,Trusteer)
  • אנליסט הונאות (paypal,Trusteer)
  • לפני 9 שנים
    ע"י: מיצי20
    המבחן/ראיון ראשון בTrusteer והמבחן/ראיון שני בPAYPAL הם על אותו העיקרון. נותנים רשימה של התחברויות/סשנים/תשלומים שנעשו ויש להניח איזה מהרשומות היא הונאה. על מנת להבין את הנתונים ולענות על השאלות יש להבין בנושאים הבאים: -איזה מידע אתה מספק לPAYPAL או לבנק כשאתה נרשם -איזה מידע אתה מספק כשאתה מתחבר (באופן פסיבי או אקטיבי) -מה הIP אומר עלייך ואיך ניתן לזייף אותו -מה כתובת המייל שבחרת לך (או שקבלת) יכולה לספר עלייך -המפרט של המחשב ממנו התחברת (שפה,מערכת הפעלה וכו) מה ניתן לשנות בקלות ומה לא ובאופן כללי לקרוא כול מה שאפשר על סוגי הונאות ואופן הביצוע שלהם (גנבת זהות/גנבת סיסמה/פישינג).
  • לפני 9 שנים
    ע"י: יהודי במחיר סביר
    תודה רבה
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    תודה(: אני יכולה להגיד רק את דעתי בתור מישהי שעשתה את המבחן הזה ועברה אותו. הרעיון בגדול הוא לספר סיפור. ככול שתהיה יותר גזען ותדבק לסטראוטיפים ככה יותר תצליח. ולמרות שיש עגלות ממש ברורות וקלות, עדיין להראות נכונות לשקול גם תשובות אחרות כמתאימות. (זה משהו שגם חשוב במבחן השני, תמיד להיות מוכן ומסוגל להסביר גם למה ההיפך הוא הנכון).
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    מיצי יא תותחה, יש לך מידע על המבחן הראשון (הצמדת עגלת קניות לפרופיל), מה מחפשים? ידוע לי שזה קיים גם בpaypal וגם בforter, ולמרות השוני יש חזרות (קונדומים, חיתולים למבוגרים, קרם הגנה, גרושה אמא לילדים בוגרים)