שחזורי ראיונות עבודה -> ראיון באינטל לתפקיד ROC
  • ראיון באינטל לתפקיד ROC
  • לפני 13 שנים
    ע"י: ארז.ה
    שלום לכולם, הייתי לפני כחודש במבחני מיון באינטל עבור ROC. במהלך המבחנים החליטו לא לעשות ניפוי והשאירו את כל הקבוצה עד סוף היום... הבטיחו תשובה עד חודש וטרם קיבלתי תשובה. האם אינטל בד"כ חוזרים עבור תשובה שלילית ?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    חבר יקר , יש לך את כל השאלות למעלה מפוסט הנ"ל לגבי שאלות של המראיין : למה אתה רוצה להגיע לאינטל ? למה דוקא למשרה הזו ? היכן אתה רואה את עצמך כעבור שנתיים ? אם אתה צריך לצאת לאירוע חשוב שקבעת וסידרת מבעוד מועד אך הבחור שאמור להחליף אותך תקע "ברז" כיצד תגיב ? . תנסה לחשוב בצורה חיובית על התשובות . בהצלחה .
  • לפני 11 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    תודה על המידע, אבל יש לך מושג מה שואלים בראיון העבודה, למה להתכונן?
  • לפני 11 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי חברה , כמו שציינו לפניי הפירוט הוא פירוט נכון . לגבי מבחן הרדיו : שמים לך אוזניות עם מוסיקה וברקע נשאלים תרגילים מטמטיים, פעולות בסיסיות . אתה אמור להשיב עליהם תוך כדי שאתה מרכיב צורות בקוביות ע"פ דוגמא . משהוא בסיגנון משחק הטנגם רק עם 9 קוביות בעלות פאות עם צבעים וצורות שונים . צאו מנקודת הנחה שלא תצליחו ליפתור את כל התרגלים אך יש לומר בצורה ברורה את התרגיל ששמעתם (לדעתי הפיתרון פחות חשוב אפשר להיות קרובים לפיתרון שואלים 5.3 כפול 2 אז למי שאין מחשב בראש יגיד 10.5 או 11) . לגביי הצורות תנסו ליפתור לפחות 4 פאזלים . לגביי שכר אתם נשאלים או במילווי הטפסים כמה הרווחתם בעבודכם האחרונה אל תהיו חזירים אבל תוסיפו לפחות 2000 ש"ח ~ כמובן יש להתיחס לסוג העבודה שביצאתם (לא עובד במסעדה כמלצר ותרשמו הרווחתי 10,000 ש"ח ) להיות מאוזנים . אתם תרוויחו שם בממוצא אם אתם עושים שבתות בסביבות 11,000~ ,השכר נקבע ע"פ קירטריונים של נסיון בעבודה והתואר עימו אתם מגיעים אין דיונים על כך . מה שמציעים לכם הוא גלובלי למשרה מאוד מדוייקת מבחינת שעות וימים כמעט ואין חריגות . מאחר והעבודה היא עבודת משמרות 24 שעות 4 ימי עבודה של שתי משמרות 8 בבוקר עד 8 בערב משמרת 1 והשניה עד 8 בבוקר למחרת ,יש לקחת בחשבון את סוג העבודה הזה לא כולם בנויים לכך ,אין גם גמישות בהחלפת משמרות מאוד בעייתי את הסידור אתם יודעים שנה מראש ואם אתם שומרי מסורת/דתיים אז אין שבתות וחגים ואתם תרוויחו פחות מעמיתכם . אתם כמובן תהנו מתנאים טובים ומגוון אפשרויות לימוד של קורסים ע"ח החברה וגם אופציות . בהצלחה חברה .
  • לפני 11 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    חבר'ה, מישהו יכול לפרט מה היה בראיון עבודה לאינטל בתפקיד ה ROC?
  • לפני 11 שנים
    ע"י: מלכה
    אני צריכה לעבור את מבחן הרדיו בשבוע הבא . משהו יודע מה מצפים במבחן הזה? מה יותר חשוב הצורות או הקוביות? תודה מראש,
  • לפני 11 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אני צריכה לעבור את מבחן הרדיו בשבוע הבא . משהו יודע מה מצפים במבחן הזה? מה יותר חשוב הצורות או הקוביות? תודה מראש,
  • לפני 12 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    מה זכור לך משאלות מהמבחנים הטכניים
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    ידוע לך מה הצעות השכר שלהם?
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    ביום הראשון: 1.מבחן באנגלית - רמה קלה יחסית , טקסט בנושא חיילות בצה"ל כמו שכבר כתבו פה לפני. 2.מבחן טכני אמריקאי כנראה ברמה של שנה ראשונה של הנדסאי חשמל אין מה להתכונן הם לא מצפים שתצליחו בו יותר מידי (אני ניחשתי הכל ועברתי שלב) 3.מבחנים פסיכוטכניים על מחשב של פילת: מתמטיקה - הסקה מתרשים, עיבוד צורות, נורות ומתגים דלוקים וכבויים ולגלות איזה מתג לא תקין, השוואת מחרוזות ואולי עוד משהו שאני לא זוכר. יום למחרת כבר הודיעו שעברתי וצריך להגיע למבחנים נוספים עוד יומיים, מה שהיה בשלב השני: 1.דינמיקה קבוצתית 2.מבחן וילון - נמצאים עם צורה מאחורי וילון וצריך להסביר ל-2 מועמדים אחרים איך להרכיב אותה מצורות גיאומטריות שמונחות לפניהם. פעם אתם מאחורי הוילון ופעם או פעמיים אתם בצד שמקבל את ההוראות. אחרי השלב הזה סיננו חלק מהאנשים, השלב הבא: חלוקת קשב: מקשיבים באוזניות לתוכנית רדיו ותוך כדי התוכנית יש קול שמקריא תרגילים מתמטים פשוטים יחסית במקביל לפתרון התרגילים צריך להרכיב צורה מסוימת שמונחת לפניכם מקוביות בצבעים שונים. אחרי השלב הזה סיננו עוד אנשים מי שנשאר מגיע לראיון מול ראש צוות. ראיון בעיקר אישי בלי שאלות מקצועיות אולי גם שאלות היגיון תלוי במראיין מקווה שעזרתי...
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    האם תוכל לומר לי בבקשה על מה היו המבחנים ולפרט בהרחבה על כל תהליך תודה