שחזורי ראיונות עבודה -> ראיון למשרת מפתח ב WIX
  • ראיון למשרת מפתח ב WIX
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הראיון השני בוויקס היה לפתח קוד במקום (נתנו לי מחשב נייד שלהם עם IDE ןעם גישה לאינטרנט) הבעיה - נתון עץ btree כלומר לכל איבר בעץ יש 0-2 בנים לצד ימין וצד שמאל לכל איבר יש משתנה class member אחד מטיפוס String וכמובן יש לו הצבעות לאיבר ימין ושמאל צריך לעשות סריאליזציה ודה-סריאליזציה לעץ התשובה היא שצריך לכל איבר לכתוב את הרמה שלו בעץ (נגיד שהשורש הוא 0 אז הבנים שלו יהיו רמה 1 וכן הלאה) בנוסף צריך לכתוב אם הוא ימין או שמאל המחרוזת בסוף תיראה כך 1#R#value; התו ; משמש מפריד בין איברים התו # משמש מפריד בין מאפיינים של איבר צריך לרשום גם בנים שלא קיימים ז"א לכל עלה בעץ יהיו שני בנים NULL בנוסף הם הוסיפו בעיה של הצבעה סיבובית כלומר איבר הוא בן של אחד מהצאצאים שלו (לא בהכרח בן) כדי לפתור את זה צריך 1) כל איבר מקבל "זיהוי" משלו שנרשם יחד איתו (למשל מספר רץ) 1) לנהל רשימה של כל האיברים שעברו סריאליזציה 2) בכל פעם שמוסיפים איבר קודם כל בודקים מול הרשימה ואם הוא קיים אז כותבים את "זיהוי" שלו במקום הvalue ואת כל זה הם מצפים שיקודדו להם בשעה או פחות.....
  • לפני 7 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אני גם אשמח לדעת מה השאלות שנשאלים codility קולגה שלי עשה את המבחן ואחרי זה הוא אתגר אותי באחת השאלות שהיו לו נתונה מדינה עם ערים . כל עיר יכולה להיות מקושרת לעיר 1 או ל2 . מוגדרת עיר הבירה . המרחק מעיר הבירה הוא מספר הכבישים (החיבורים בין הערים) מעיר הבירה לעיר הספציפית (כמו בעץ בינרי יש רק מסלול אפשרי אחד). צריך להחזיר מערך שבו האינדקס הוא המרחק מעיר הבירה (פחות 1 - כלומר 0 הוא המרחק של הערים הראשונות מסביב לעיר הבירה). והערך הוא מספר הערים שנמצאות במרחק הזה מעיר הבירה. העיר מתוארת בתור מערך שבו אם האינדקס שווה לערך התא אז מדובר בעיר הבירה אחרת האינדקס מצביע על העיר והערך מצביע על העיר הסמוכה אליהם (לכיוון הבירה). צריך לעשות חיפוש בגרף ולהחזיר כפתרון את המערך distance שקיים ב bfs \ dfs..
  • לפני 7 שנים
    ע"י: admin
    תגובה לחידה מדף הפייסבוק שלנו - https://goo.gl/f11ZpL int* main_fun(Tree T) { int sum =-1; int arr [T.num_of_node-1]; for(int i =0; i<T.num_of_node-1, i++) { arr[i]=0; } Tree *t = T.root; rec(sum, *t , arr); return arr; } void rec(int sum, Tree *t, arry arr) // צריך להיות מוגדר ראשון { if(sum!=-1) {arr[sum]=arr[sum]+1;} else { sum=0; } if((*t).right_son !=null) ( rec(sum+1,(*t).right_son,arr) ; ) if((*t).left_son !=null) ( rec(sum+1,(*t).left_son,arr) ; ) return; }
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אני גם אשמח לדעת מה השאלות שנשאלים codility
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אני גם אשמח לדעת מה השאלות שנשאלים codility קולגה שלי עשה את המבחן ואחרי זה הוא אתגר אותי באחת השאלות שהיו לו נתונה מדינה עם ערים . כל עיר יכולה להיות מקושרת לעיר 1 או ל2 . מוגדרת עיר הבירה . המרחק מעיר הבירה הוא מספר הכבישים (החיבורים בין הערים) מעיר הבירה לעיר הספציפית (כמו בעץ בינרי יש רק מסלול אפשרי אחד). צריך להחזיר מערך שבו האינדקס הוא המרחק מעיר הבירה (פחות 1 - כלומר 0 הוא המרחק של הערים הראשונות מסביב לעיר הבירה). והערך הוא מספר הערים שנמצאות במרחק הזה מעיר הבירה. העיר מתוארת בתור מערך שבו אם האינדקס שווה לערך התא אז מדובר בעיר הבירה אחרת האינדקס מצביע על העיר והערך מצביע על העיר הסמוכה אליהם (לכיוון הבירה).
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי, מישהו עשה את המבחן און ליין שלהם (codility.com) וזוכר את השאלות ?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הממ זה היה כבר לפני כמה חודשים. אני זובר שהם שאלו שני סוגים של שאלות: שאלות לוגיקה (נגיד לתאר איך למין רשימה מקושרת או דברים כאלה) ושאלות buzz words כמו אם אני מכיר מה זה פרוטוקוך REST או NoSQL נראה שהם מעויינים להתפתח בכיוונים האלה (הם אצרו לי שיש להם משהו כמו 50 מליון טרנזקציות מול המסד נתונים שלהם והם כמראה שוקלים לעבור ל NoSql)
  • לפני 12 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי, אם אפשר בבקשה לדעת מה שאלו אותך בראיון הראשון? תודה.