שחזורי ראיונות עבודה -> ראיון לקבוצת ה TELECOM ב MICROSOFT
  • ראיון לקבוצת ה TELECOM ב MICROSOFT
  • לפני 14 שנים
    ע"י: עוד אח אחד
    שלוש שאלות: 1. לממש STRLEN ואח"כ להציע רעיון להצגת מחרוזת באופן שונה כך שנוכל לדעת את האורך ב(1)O.(כאשר הCHAR הראשון יכיל את האורך). 2.השאלה המפורסמת עם המילון בפלאפון ואיך זה עובד\ מבנה נתונים מתאים(עץ) 3.לממש MALLOC וFREE כאשר ההבדל זה שכל הקצאה\שחרור יהיו באורך 10 בתים.(לחלק את מרחב הזיכרון לכתובות בקפיצות של 10 ולהכניס למחסנית משותפת).
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    שלום, כמראיין במיקרוסופט, אני יכול להגיד לכם שאנחנו די יודעים לזהות מועמדים שמכירים את הפתרונות לשאלות שאנחנו שואלים. מועמדים כאלה ישאלו גם שאלות אחרות, ויעברו ראיונות נוספים, כך שלא ניתן להתקבל למיקרוסופט בקלות רק על סמך היכרות עם שאלה כזו או אחרת. שיהיה לכם בהצלחה! big brother is watching you
  • לפני 14 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    שלום, כמראיין במיקרוסופט, אני יכול להגיד לכם שאנחנו די יודעים לזהות מועמדים שמכירים את הפתרונות לשאלות שאנחנו שואלים. מועמדים כאלה ישאלו גם שאלות אחרות, ויעברו ראיונות נוספים, כך שלא ניתן להתקבל למיקרוסופט בקלות רק על סמך היכרות עם שאלה כזו או אחרת. שיהיה לכם בהצלחה!
  • לפני 14 שנים
    ע"י: kissilev
    בכל אופן המון תודה על התגובה....לצערי אני מסתובב עם מכשיר מלפני 8 שנים ...ואני לא מגזים!!! ככה שאין לי את הפונקציה הזאת , אבל בסדר אני אחפש , משהו שיתאים לי ליישום ב C ...תודה .
  • לפני 14 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אפשר למצוא כאן את השאלה על המילון בפלאפונים והסבר די טוב viewtopic.php?f=1&t=440 בהצלחה !
  • לפני 14 שנים
    ע"י: עצבות
    אפשר למצוא כאן את השאלה על המילון בפלאפונים והסבר די טוב viewtopic.php?f=1&t=440 בהצלחה ! תודה לך על תגובה היה מאוד עוזר עצבות
  • לפני 14 שנים
    ע"י: עוד אח אחד
    אוקיי אולי ההגדרה של מילון קצת מפספסת פה. הכוונה היא שכשאתה כותב הודעת טקסט, אמורה להיות לך אפשרות להפעלת משהו שנקרא T9 (חפש במכשיר שלך) שזה בעצם מאגר גדול של מילים שכיחות שאמור לקצר לך את תהליך הכתיבה ע"י "הצעת" מילים שרלבנטיות לפי הספרות שהקשת. הכי טוב שתחפש את זה ותשחק עם זה קצת.
  • לפני 14 שנים
    ע"י: kissilev
    כנראה שהמצב שלי ממש חמור....מה זה בכלל מילון של טקסט בפלאפון?
  • לפני 14 שנים
    ע"י: עוד אח אחד
    השאלה עצמה מבחינת ניסוח ממש פשוטה: להסביר איך עובד המילון של טקסט בפלאפון הידוע בכינויו T9 וגם בכינוי "הדבר הכי מרגיז מאז ריקוד המקרנה". יש לך 2 פונקציות - אחת בשם INIT ואחת בשם שקר כלשהו, כאשר הפונקציה הראשונה נקראת פעם אחת ותפקידה לאתחל את כל הצמתים בעץ והשניה מחזירה את כל המילים המתאימות לרצף מספרים מסוים לפי הקלט,שלא לדבר על תחזית מילים (לפי רצף מסוים עד כה, מה המילה הצפויה גם אם לא הוקש הרצף כולו) - את זה לא ביקשו אבל צריך לקחת גם את זה בחשבון באופן כללי. יש?
  • לפני 14 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    תאמר בבקשה..מהי השאלה המפורסמת על מילון בפלאפון , תאמת ראיתי פה מספר פעמים שאמרו ששאלו את השאלה הזאת..אבל איפה יש לינק או קישור להסבר של השאלה? אשמח ללמוד משהו חדש תודה