שחזורי ראיונות עבודה -> ראיון עבודה למשרת QA בצ'ק פוינט
  • ראיון עבודה למשרת QA בצ'ק פוינט
  • לפני 10 שנים
    ע"י: רוני24
    היי חברים, יש לי ראיון בקרוב למשרת בודק תוכנה (junior) בחברת צ'ק פוינט... מי שהיה שם יכול בבקשה לספר לי אילו שאלות ישאלו אותי שם ומה הולך להיות? תודה רבה!
  • לפני 7 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי אני הייתי בראיון לפני שנתיים והוא היה שונה ממה שראיתי שכתוב פה ומה שכתוב במקומות אחרים אבל אשתף אותך בניסיון שלי. הראיון הראשון היה טלפוני שבדק נכונות לסוג העבודה וטיפה רקע מקצועי. הראיון השני היה מול הר״צ והמנהל qa. בראיון הזה היה בעיקר שיחה על מי אני מה אני למה אני רוצה לעבוד אצלהם ולמה אני מתאים. חלק שני היה שהם סיפרו על המשרה לעומק אופי המקום וכו. חלק שלישי היה שאלות מעולם הqa. בגל שאני באתי מעולם התקשורת לא היו שאלות תוכנה. השאלה: נתונה לך מכונת פחיות לפני שחרור ללקוח. איזה בא בדיקות תגדיר לביצוע לפני שחרור המכונה מהמפעל? אין תשובה נכונה במאה אחוז, יש להציג עקרון חשיבה שבודק את כל המכלולים בנפרד, את הפונקציונליות של הכל ביחד ומצבי קיצון( לדוגמא מה קורה שמכבים את המכונה באמצע שליפת פחית, או מה קורה שלוחצים על כמה משקעות בו זמנית וכו...) חלק רביעי שאלות מעולם התוכן שממנו באתי (מאמין שאם הייתי בא מעולם של תוכנה זה היה מגיע מכיוון התוכנה) תקשורת. שאלה: מה תפקידו של nativ vlan. כאשר שני עמדות מחוברות אחת לשני בכבל וכל אחת מוגדרת עם כתובת רשת אחרת. עמדה א10.10.10.10 255.255.255.0 gw 10.10.10.1 עמדהב 20.20.20.20 25.2555.255.0 gw 20.20.20.1 העם פינג יעבור בין המחשבים? בתשובה צריך כמובן להגיד גם למה... מנגנון arp והאופן שבו כרטיס הרשת בעצם עובד ויודע האם הכתובת נמצאת אצלו ברשת או לא. נ.ב התשובה היא לא. אחרי זה היה מבחן מעשי לקחו אותי למעבדות נתנו לי fw לא זוכר את הדגם. ואמרו לי לחבר אותו ככה שיהיה לי פינג שיעבור בין שני עמדות שמחוברות אליו. אמרתי להם בהתחלה שמעולם לא נגעתי בfw ולכן התרגיל הפשוט. לזכותי יאמר שהייתה בעיה שגם הרצ לא ידע לפתור ואולי היה לזה שיקול במעבר שלי לשלב הבא. בשלב שאחריו היה חי ראיון עם המנהל של הקבוצה שהיה בעיקר הכרות יבשה וגם באמת קצת משו כמו חצי שעה ומשם ישר עברנו לhr בסופו של דבר לא התחלתי לעבוד שם בגלל שלא יכלתי במיידי. מקווה שיועיל לכל מי שיצא לו ללכת לשם מקום טוב בגדול להתחיל בו. **תוכל לפרט את התשובות שענית ואם היה לך handson אז מה היה ? ** ואפ אפשר טלפון לדבר איתך
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי אני הייתי בראיון לפני שנתיים והוא היה שונה ממה שראיתי שכתוב פה ומה שכתוב במקומות אחרים אבל אשתף אותך בניסיון שלי. הראיון הראשון היה טלפוני שבדק נכונות לסוג העבודה וטיפה רקע מקצועי. הראיון השני היה מול הר״צ והמנהל qa. בראיון הזה היה בעיקר שיחה על מי אני מה אני למה אני רוצה לעבוד אצלהם ולמה אני מתאים. חלק שני היה שהם סיפרו על המשרה לעומק אופי המקום וכו. חלק שלישי היה שאלות מעולם הqa. בגל שאני באתי מעולם התקשורת לא היו שאלות תוכנה. השאלה: נתונה לך מכונת פחיות לפני שחרור ללקוח. איזה בא בדיקות תגדיר לביצוע לפני שחרור המכונה מהמפעל? אין תשובה נכונה במאה אחוז, יש להציג עקרון חשיבה שבודק את כל המכלולים בנפרד, את הפונקציונליות של הכל ביחד ומצבי קיצון( לדוגמא מה קורה שמכבים את המכונה באמצע שליפת פחית, או מה קורה שלוחצים על כמה משקעות בו זמנית וכו...) חלק רביעי שאלות מעולם התוכן שממנו באתי (מאמין שאם הייתי בא מעולם של תוכנה זה היה מגיע מכיוון התוכנה) תקשורת. שאלה: מה תפקידו של nativ vlan. כאשר שני עמדות מחוברות אחת לשני בכבל וכל אחת מוגדרת עם כתובת רשת אחרת. עמדה א10.10.10.10 255.255.255.0 gw 10.10.10.1 עמדהב 20.20.20.20 25.2555.255.0 gw 20.20.20.1 העם פינג יעבור בין המחשבים? בתשובה צריך כמובן להגיד גם למה... מנגנון arp והאופן שבו כרטיס הרשת בעצם עובד ויודע האם הכתובת נמצאת אצלו ברשת או לא. נ.ב התשובה היא לא. אחרי זה היה מבחן מעשי לקחו אותי למעבדות נתנו לי fw לא זוכר את הדגם. ואמרו לי לחבר אותו ככה שיהיה לי פינג שיעבור בין שני עמדות שמחוברות אליו. אמרתי להם בהתחלה שמעולם לא נגעתי בfw ולכן התרגיל הפשוט. לזכותי יאמר שהייתה בעיה שגם הרצ לא ידע לפתור ואולי היה לזה שיקול במעבר שלי לשלב הבא. בשלב שאחריו היה חי ראיון עם המנהל של הקבוצה שהיה בעיקר הכרות יבשה וגם באמת קצת משו כמו חצי שעה ומשם ישר עברנו לhr בסופו של דבר לא התחלתי לעבוד שם בגלל שלא יכלתי במיידי. מקווה שיועיל לכל מי שיצא לו ללכת לשם מקום טוב בגדול להתחיל בו.
  • לפני 10 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    תודה רבה על המידע, מה הכוונה בחישוב של שפה בינארית? יש סיכוי ממישהו לתרגילים לדוגמא? האם מישהו יכול לפרסם מדריך/ים לשיטות אפיון/סימון/תיקון מידע עם שגיאות בשכבת ה-Data link ? תודה חברים!
  • לפני 10 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אז ככה, הייתי השנה במיונים, לצערי לא מצאתי שום דבר בפורומים שעזר לי להתכונן כי כל המידע היה ישן ומאז הם כבר שינו את המבחנים. כל המבחנים באנגלית אז כדאי מאוד לדעת אנגלית ברמהה גבוהה. בשלב הראשון מקבלים 3 מבחנים: מבחן אחד של רבע שעה שהוא היחיד שאיכשהו קשור ל qa אבל הקשר חלש. מציגים לכם תוכנה שמחשבת האם המשולש הוא שווה שוקיים, שווה צלעות, או שונה צלעות והמשתמש יכול לשים אינפוט של אורכי צלעות שונים. התוכנה כביכול מוציאה פלט מה סוג המשולש לפי הקלט של אורך הצלעות. יש כל מיני תנאים והשאלות שואלות מה בעצם יחשב כבאג בתוכנה (שאלות אמריקאיות). מבחן נוסף הוא מאמר באנגלית, כ4-5 עמודים שבו מפורטות שיטות שונות לסימון הframes בשכבת הdatalink ( אם אני זוכר נכון bit flag, internet sum). באמצעות השיטות האלה בעצם מזהים האם המידע שהועבר ברשת הוא שלם ותקין. צריך לדעת שפה בינארית וגם שיטות חישוב של שפה בינארית ( חיבור בינארי בעיקר). זה המבחן הקשה ביותר. והמבחן הנוסף הוא בנושא חוקי פיירוול. מאמר קליל על כיצד מוגדרים חוקים בפירוול. בשלב השני צריך לדעת לחבר פירוול, על זה תוכלו למצוא מידע בפורומים כי זה רץ כבר שנים... לסיכום, ידע ברשתות כמעט ולא נחוץ פה, ידע בשפה הבינארית נחוץ
  • לפני 10 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    סליחה התכוונתי לחבר ראוטר
  • לפני 10 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    טוב זו לגמרי הגזמה לגבי אנגלית ברמת שפת אם. יש פה תשובה יותר ממוקדת לגבי יום מיונים לתפקיד QA בצ'ק פוינט? תודה חברים
  • לפני 10 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הכי חשוב לדעת אנגלית ברמת שפת אם!!!!!!!!!!
  • לפני 10 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    מי היה ? תעזרו בבקשה!!!!