שחזורי ראיונות עבודה -> ראיון עבודה Clicktale
  • ראיון עבודה Clicktale
  • לפני 12 שנים
    ע"י: המלאך
    שלום, יש לי ראיון עבודה עבור משרה Deployment QA Tester בחברה בשם Clicktale מבחן על מחשב תוך כדי שימוש בתוכנה fiddler אשמח לדעת מה שאלו ? בתודה מראש.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי חברים, אז אני הייתי שם ואני אשמח לפרט לכם על המבחן שקיבלתי: "ראש" צוות האוטמציה שם ישאל אתכם שתי שאלות: הראשונה - כתבו ותכננו פתרון לבעיה הבאה:(מוכר מאוד) נתונה תוכנית שבה קיימים כמה אובייקטים- כרובית כבשה ושועל. כאשר השועל אוכל את הכבשה היא משמיעה קול. כאשר הכבשה אוכלת את עצמע משמיעה קול (פלט כלשהו). כאשר אוכלת את השועל משמיעה קול וכאשר אוכל את הכרוב משמיע קול. באותה צורה עבור השועל. אתם צריכים לבנות תוכנית כך שהפלט של החיות יוצג כראוי. פתרון א: (והלא מומלץ! שמשום מה מועדף על "ראש" הצוות). ניצור מחלקה אבסטרקטית שבה תהיה פונציה של "קול" שלה יהיו מימושים שונים בהתאם לחיות. כמו כן ניצור פונקציה אשר מקבלת את המחלקה האבסטרקטית הזו גם במחלקת השועל וגם במחלקת הכבשה ועל ידי סוויטץ חסר תועלת נבדיל בין המקרים. נוגד את עקרונות תכנות מונחה עצמים - סגור לשינויים פתוח להרחבות. פתרון ב: ניצור בכל אחת מן המחלקות פונציות בעלות חתימה זהה של "קול" אשר יקבלו כמשתנה - מחלקה שונה בהתאם לעצם שנאכל. שאלה שניה: כתובu תוכנית פשוטה לטסט קליל בסלניום. שיהיה בהצלחה! לא נראה כי החברה "בחזית הטכנולגיה" מה ששניכים רשמתם זה הפתרון המלא צריך לייצור intreface של קולות (זאת היישות האבסטרקטית- מחלקה) המאפשר למשוך חלק מהמתודות(התנהגויות ופונקציות) ליישויות שועל, כרוב, כבשה ובכך מאפשר לייצור קטע קוד ייחודי ולבצע מינופולציה על מגוון רחב של אוביקטיים שאוכלים: שועל אוכל א ב ג כבשה אוכלת א ב ג כרוב אוכל א ב ג זה מונחה עצמים
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    ד-ח-ו-ף!!!!מי שהיה ב-מבחנים ל Infinity Labs R&D‏ ,אשמח שישחזר לי את השאלות
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי חברים, אז אני הייתי שם ואני אשמח לפרט לכם על המבחן שקיבלתי: "ראש" צוות האוטמציה שם ישאל אתכם שתי שאלות: הראשונה - כתבו ותכננו פתרון לבעיה הבאה:(מוכר מאוד) נתונה תוכנית שבה קיימים כמה אובייקטים- כרובית כבשה ושועל. כאשר השועל אוכל את הכבשה היא משמיעה קול. כאשר הכבשה אוכלת את עצמע משמיעה קול (פלט כלשהו). כאשר אוכלת את השועל משמיעה קול וכאשר אוכל את הכרוב משמיע קול. באותה צורה עבור השועל. אתם צריכים לבנות תוכנית כך שהפלט של החיות יוצג כראוי. פתרון א: (והלא מומלץ! שמשום מה מועדף על "ראש" הצוות). ניצור מחלקה אבסטרקטית שבה תהיה פונציה של "קול" שלה יהיו מימושים שונים בהתאם לחיות. כמו כן ניצור פונקציה אשר מקבלת את המחלקה האבסטרקטית הזו גם במחלקת השועל וגם במחלקת הכבשה ועל ידי סוויטץ חסר תועלת נבדיל בין המקרים. נוגד את עקרונות תכנות מונחה עצמים - סגור לשינויים פתוח להרחבות. פתרון ב: ניצור בכל אחת מן המחלקות פונציות בעלות חתימה זהה של "קול" אשר יקבלו כמשתנה - מחלקה שונה בהתאם לעצם שנאכל. שאלה שניה: כתובu תוכנית פשוטה לטסט קליל בסלניום. שיהיה בהצלחה! לא נראה כי החברה "בחזית הטכנולגיה"
  • לפני 8 שנים
    ע"י: אבנר2
    מישהו היה בזמן האחרון למשרת פיתוח?
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    משהו שהיה?
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    יש לי גם השבוע ראיון שם.. מבחן מקצועי ועל תוכנת פידלר. משהו יכול לתת קצת עזרה פה מה שאלו במבחן ובכלל מה שואלים על זה?
  • לפני 11 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי מלאך, גם לי יש בקרוב ראיון עבור המשרה הנ"ל. אשמח אם תוכל לספר מה שאלו תוך שימוש בFiddler? בתודה מראש,