שחזורי ראיונות עבודה -> ראיונות עבודה ceva TracSpan
  • ראיונות עבודה ceva TracSpan
  • לפני 16 שנים
    ע"י: eyal_lewin
    שלום, יש לי היום ראיון עבודה ב TraceSpan, מישהו מכיר ?? אמור להיות לי ראיון שני בחברת CEVA למשרת QA בתחום המוליטמדיה, מישהו שמע?? תודה מראש,
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    שמע לעצתי ידידי אל תתקרב לחברה הזאת.בכל מקרה המשכורת שיציאו לך עבור משרת QA מאד נמוכה.היחס לעובדים בחברה גרוע ומזלזל.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    שמע לעצתי ידידי אל תתקרב לחברה הזאת.בכל מקרה המשכורת שיציאו לך עבור משרת QA מאד נמוכה.היחס לעובדים בחברה גרוע ומזלזל. אם דיברת על CEVA אתה יכול לפרט בבקשה? להביא דוגמאות ליחס מזלזל לעובדים?
  • לפני 16 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    CEVA למשרת QA ומולטימדיה 1. נתונה מערכת מולטימדיה שמקבלת שני פרמטרים: א. קבצי אודיו ב. קבצי וידאו. המערכת מקבלת אך ורק את הפורמטים הנתונים ויכולה לשלב בין שניים (אחד מכל סוג) למערכת גם מקשי PLAY,REWIND,STOP,SEEK. תכנן בדיקות למערכת. פתרון לנסות ולבנות פתרון שמפורק לראשי פרקים: שלב קבלת הפרמטרים, שלב בדיקה, שלב פלט. לפרק את הבדיקות בין וידאו לאודיו. לצורך בדיקת תקינות מלאה, לקחת מערכת שאנחנו יודעים שעובדת ולהשוות מולה את הבדיקה שלנו מבחינת איכותה. 2. שאלת תכנות בשפת C, שכללה ידע בביטים (פעולות MSAKING, OR, AND). מתכנת שיכור רשם את התוכנית הזאת, עליך להבין מה היא עושה, ואיפה המתכנת טעה. עליך לכתוב מחדש את הפונקציה. bool func(int *data, int size, int value) { int arr[32]; short index; for(index = 0; index < size; index++) arr[index] = data[index]; for(index = 0; index < size; index++) arr[index] = arr[index] & vlaue; data = &arr[0]; }פתרון: הפונקציה לוקחת כל תו במערך ומבצעת עליו MSAKING בעזרת המשתנה value. א. short בעייתי. ב. גלישת זיכרון (מכוון שההקצאה היא רק ל-32 מקומות ועלולים להיות יותר) ג. הקצאת המערך בתוך הפונקציה לא תקינה כי מערך סטטי מת בסוף הפונקציה ולכן ההשמה בשורה האחרונה היא בעייתית. ד. ניתן, וצריך לשכתב על המערך הנתון את הפתרון.