שחזורי ראיונות עבודה -> שאלות ממבחן באמדוקס, מפתח ג'אווה מתחיל R&D - PBG:‏ 10/03/15
  • שאלות ממבחן באמדוקס, מפתח ג'אווה מתחיל R&D - PBG:‏ 10/03/15
  • לפני 9 שנים
    ע"י: אן1992
    1)ההבדל בי מחלקה אבסטרקטית וממשק.(כמה תשובות נכונות) -אין הבדל -באבסטרקט יכול להיות מימוש -בממשק יש משנים שאינם פינאל סטטיק -ניתן לרשת רק מחלקה אחת אבסטרקית ולממש כמה ממשקים. 2)ההבדל בין סטרינג,סטרינג באפר,סטרינג בילדר. -כל פעם שמשנים מחרוזת(סטרינג) נוצרת חדשה. -הבאפר והבילדר נועדו כדי לעשות מניפולציות על מחרוזות מבלי ליצור מחרוזת חדשה לצורך כך. -הבאפר הוא סרד סייף. -כל התשובות נכונות. 3)אם רוצים לעשות מפתח של מפה(קיי של מאפ) בתור אובייקט צריך: -לממש איקוואלס -איקוואלס והש קוד -איקוואלס וטו סטרינג -כלום 4)פונ' סוואפ עם מחרוזות - האם תעבוד ותחליף (סטרינגס נשלחים ביי ואליו) 5)מה היתרון והחיסרון של אינדקסים בדטה בייס -שאלה פתוחה 6)מחיקת איבר מלינקדליסט כשיש מצביע על הראשון ועל האיבר למחיקה ב אוו של 1. (כתיבת אלגוריתם) 7)בדיקת תקינות של ביטוי עם 3 סוגי סוגרים (כתיבת אלגוריתם) עם איזה מבנה תממשי מילון ולמה זה יותר יעיל לממש עם המבנה הזה. (תשובה פתוחה) 9)סינגלטון בלייזי מוד, מה צריך להוסיף לקוד כדי שזה יהיה סרד סייפ(שאלה פתוחה) (אנוטציה סינכרונייזד, בנאי פרייבט או פרוטקטד, פונ' קלוון שלא מעתיקה) 10)אם יש 2 אובייקים שמאותחלים עם אותם שדות ומפעילים איקוואלס שלא מימשנו אותה, מה יקרה? point p1(1,2) , p2(1,2) return p1.equals(p2); -יחזור שקר (זה התשובה כי המימוש הדיפולטי אם לא עושים אוברייד הוא השוואת כתובות ) -יחזור אמת -טעות קומפילציה -טעות ריצה 11)מה ההבדל בין לינקד ליסט לאריי ליסט (מה יותר מהיר למחוק בו את האיבר הראשון, חיפוש אובייקט ע"פ אינדקס וע"פ איבר איזה זמן ריצה זה) 12) אם יש רשומות שנשלפות הרבה פעמים מ BD, וזה תהליך יקר, איך תשפרו את זה?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    ( Point p1 = new Point(1, 2 (Point p2 = new Point(1, 2 both p1.equals(p2) and p2.equals(p1) return True. If, on the other hand, p2 is different than p1, both calls return False. It seems transitive, for the same reasons. It is clearly consistent.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    ( Point p1 = new Point(1, 2 (Point p2 = new Point(1, 2 both p1.equals(p2) and p2.equals(p1) return True. If, on the other hand, p2 is different than p1, both calls return False. It seems transitive, for the same reasons. It is clearly consistent. דימה על מה אתה מדבר???? מה קשור מה שאמרת לשאלה? התשובה פשוטה. FALSE!!!! - הממוש הדפלוטי משווה בין כתובות.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    יש תשובות לזה?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    ( Point p1 = new Point(1, 2 (Point p2 = new Point(1, 2 both p1.equals(p2) and p2.equals(p1) return True. If, on the other hand, p2 is different than p1, both calls return False. It seems transitive, for the same reasons. It is clearly consistent. דימה על מה אתה מדבר???? מה קשור מה שאמרת לשאלה? התשובה פשוטה. FALSE!!!! - הממוש הדפלוטי משווה בין כתובות. צודק לא שמתי לב ל(מפעילים איקוואלס שלא מימשנו אותה)
  • לפני 9 שנים
    ע"י: שלום57
    זו משרת סטודנט?
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    לגבי 10, התשובה היא לא יחזיר אמת? לפי מה שידוע לי אם אובייקטים מאותחלים בצורה רציפה עם אותם ערכים הם יצביעו לאותה כתובת. לפחות זה מה שידוע לי לגבי אובייקט סטרינג.