שחזורי ראיונות עבודה -> HOLA _ ראיון דרך Skype
  • HOLA _ ראיון דרך Skype
  • לפני 8 שנים
    ע"י: זניה
    יצא לכם להתראיין אצלם בSkype? מה הסגנון של שאלות ששאלו אותכם? תודה
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    כרגע לפי מה שהבנתי מהמידע ששיתפו פה, היו 3 סוגי שאלות בסקייפ: 1. מימוש strcasecmp 2. מימוש Tiny implementation of jquery 3. מימוש מטריצה בצורה ספיראלית יש עוד שאלות שלא ברשימה?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    לגבי מימוש של strcmp. האם ניתן להשתמש כחלק מפיתרון של JS ב localeCompare?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    ביקשו לממש strcasecmp בצורה האופטימלית ביותר בלי להשתמש באופרטור <>= על הסטרינג דרך אפשרית זה לרוץ על שני הסטרינגים, לא משנה איזה אורך כי במידה ואחד מהם יותר ארוך אז ההשוואה האחרונה תהיה בין תו ריק לתו אחר, מעבירים ל LOWER CASE בודקים אם יש שוני בין כל שני תווים באינדקס
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אילו שאלות שאלות שאלו אותכם\ן? תודה.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    חברה עם יחס בזיוני ביותר גם אני הייתי בראיון בסקייפ אחרי 2 משימות בית .
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    ממש מזכיר את הראיונות שעשו בג'אנגו בזמנו. אבל זה אותם אנשים כך שזה לא מפתיע.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    ראיון בסקייפ מזעזע!! לא להפגע מהם
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    למישהו עוד היה ראיון בסקייפ איתם לאחרונה? יש לי עוד כמה ימים. אשמח אם יש למישהו לחדש. תודה!
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היה לי ראיון בסקייפ, בהתחלה המראיין (ה-CTO של החברה) הציג קצת את עצמו ונשמע באמת נחמד. הוא רצה שאממש את הפונקציה strcmp, כך שהיא לא תהיה case sensitive, ואז התחיל הגועל. הוא ביקש ממני להסביר מה הפונקציה עושה ומה המשמעות של התוצאה שהיא מחזירה, וכנראה ההסבר לא היה לטעמו כי הוא כל שניה התפרץ לי לדברים וקטע אותי בצורה מגעילה. מהרגע הזה הוא הפך לחסר סבלנות. כשכתבתי את הקוד, הוא אמר שיש לי טעות באחת השורות, ובאמת שמתי לב אליה ותיקנתי אותה. אחרי שתיקנתי, הוא אמר "יש לך עוד מלא טעויות בקוד" ואז- "בשלב הזה של הריאיון הקוד שלך צריך לעבוד, אז לא נמשיך". הראיון נפסק אחרי רבע שעה (!!!!!!!!!!!), בלי לתת לי את האפשרות לתקן או לענות למראיין החצוף. ידעתי איך לתקן את מה שעשיתי, אבל הם כנראה רוצים מישהו שכותב קוד ב-5 דקות, שעובד בצורה מושלמת. אחרי זה הוא אמר שאם אני רוצה, יש את האפשרות להגיש להם מועמדות עוד חצי שנה. פחחח בטח. בקיצור, לא שווה לעבוד בחברה שהאנשים שעובדים בה מתייחסים ככה לאנשים אחרים.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    עשיתי מבחן על גוגל דוק שתי שאלות בשעה. אחרי שפתרתי שאלה שנייה הבחורה המגייסת שדיברה איתי בצ'ט נעלמה, לא הבנתי אם הסתיים או יש עוד שאלה ומה הלאה פשוט נעלמה ואני חיכיתי לתשובה ממנה רבע שעה אחרי זה הבנתי שניתקה והלכתי. התקשרו אחרי שבוע שיש טעות בשאלה הראשונה ורוצה לקבוע איתי סשן תיקון קבענו שעה ויום למרות שנראה לי קצת הזוי לראיין ככה שוב ושוב...ועוד מישהו עם הרבה ניסיון אבל זרמתי. בשעה שקבענו אף אחד לא יצר קשר ואחרי רבע שעה כתבתי מייל למגייסת שמבינה שבוטל שכחו ושלא יבזבזו לי את הזמן. באמת שבחיים לא נתקלתי בחברה שכל כך מזלזלת במרואיינים שלה והשאלההיא שכשיש כל כך הרבה חברות למה להתראיין בכלל לחברה כזאת.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היום היה לי את הראיון דרך סקייפ. היה בחור רוסי אחד שמשחק אותה לא מדבר עברית. כותב באנגלית קלוקלית.סנוב מתנשא מגעיל. בקיצור שאל אותי שאלה על מימוש Tiny implementation of jquery השאלה לקוחה מהדף http://javascript.ru/forum/misc/46596-t ... query.html וגם שם התשובה . בשיא חוצפתו רצה שאפתור לו כזו שאלה ברבע שעה. אם יש מישהו שמבין טוב בjs ומסוגל לפתור זאת כ"כ זריז(מבלי לדעת את התשובה לפני כן) אשמח אם יאמר לי אם זה אפשרי בכלל. בסקייפ אסור לך להדביק ואסור להוציא את הסמן כי הוא איתך על המסמך כך שתשכחו מהעתק הדבק. וכמובן אתה לא יכול להריץ כדי לבדוק. לכן קשה לי להאמין שמישהו יכול לעבור כזה ראיון מלחיץ. פתרתי לו את השאלה נכונה אבל הוא טען שלקח לי הרבה זמן לפתור. כנראה שמהירות יותר חשובה מפיתרון נכון ללא באגים לכן גם התוכנה שלהם נראת כך. בשיא חוצפתו סגר את הצ'אט מבלי לתת לי אפשרות להגיב או לומר להתראות כמו בן אדם נורמלי. בקיצור המראיין הכי מגעיל שהיה לי והאמינו לי שהייתי בראיונות הרבה יותר קשים אך המראיינים תמיד היו נחמדים ואדיבים. בשורה התחתונה אל תטרחו לפתור את השאלות שלהם ואל תתלהבו לגשת לראיונות שלהם. סתם חברה פח שפונה לכל העולם ואישתו כדי שיתראיינו אצלם מבלי בכלל לקרוא את הקו"ח שלכם.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    בקשו ממני לממש כל מיני פונקציות במסמך גוגל דוקס. כמו להדפיס מטריצה בצורה ספיראלית, לממש את הפונקציה strcmp ואז לשנות אותה שלא תהייה case sensitive. היה עוד שאלות אבל אני לא זוכר זה היה לפני חצי שנה. הסבר לצורה ספירלית נגיד וזה מטריצה של 3X3 שכתוב בה מ1 עד 9 לפי הסדר אז שיודפס למך בסדר הבא. 1,2,3,6,9,8,7,4,5
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היה לך? מה שאלות?