• hp indigo
  • לפני 14 שנים
    ע"י: ששש
    מישהו יודע מה שואלים בחברת hp indigo למשרת QA?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    מיהו יכול לתת מידע יותר מעודכן על הראיון ועל הצוות?
  • לפני 14 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    כמי שעבד בצוות הזה(ודגש על צוות QA, כי החברה עצמה מדהימה), אני ממליץ לסרב בנימוס ולנסות את מזלכם בחברות אחרות. אוירה קשה, מנוכרת, שיפוטית ומאד לא תומכת. ושוב אומר רבותיי, מדובר בצוות הנ"ל ולא על רוח הארגון. גם אני עבדתי שם במשרת QA, וברצוני להסכים לחלוטין, האווירה בצוות על-הפנים, נוטים לאיים עלייך באיומים פעם בשבוע אם לא יותר. התגובה לחופשת מחלה היא משהו בסגנון של "נו ממש גריאטריה". בנוסף לא לומדים שם מטודולוגיה ושום דבר שיעזור בעתיד להתקבל לעבודה אחרת או להתפתח. אכן לסרב להצעה ולהמשיך הלאה
  • לפני 14 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    כמי שעבד בצוות הזה(ודגש על צוות QA, כי החברה עצמה מדהימה), אני ממליץ לסרב בנימוס ולנסות את מזלכם בחברות אחרות. אוירה קשה, מנוכרת, שיפוטית ומאד לא תומכת. ושוב אומר רבותיי, מדובר בצוות הנ"ל ולא על רוח הארגון.
  • לפני 14 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    תריצי כאן חיפוש לפי שם החברה תמצאי עוד דברים שווים... למשרת בדיקות ידניות: 1. נתון מערך ממויין ופונקציה find שבזמן O(1)i מוצאת בו ערך, ידוע שעל המערך מבצעים הזזה לפי Pivot מסויים שאינו ידוע, ממש פונקציה שתשתמש ב find, ותמצא באותו זמן ערך במערך החדש. 2. ממש פונקציה המאתחלת מערך בערכים 1..n 3. ממש פונקציה המבלגנת את המערך המאותחל באופן רנדומי 4. חידה: ישנם n גמדים ו n נורות, הגמד הראשון מדליק/מכבה כל נורהבקפיצות של 1, השני בקפיצות של 2, כלומר 1,3,5,7,9,.. וכך הלאהאילו נורות ידלקו לאחר שכל הגמדים ביצעו את פעולתם ? בהנתן K נורות מה המשמעות של כל מספרי הנורות הדולקות בסוף התהליך ? 5. ממש פונקציונליות של עפרון, נתונה טבלה גדולה שאותה צריך למלא בהתייחסות לבדיקות שיש לבצע על העפרון, והפלט הצפוי לאחר כל בדיקה.