שחזורי ראיונות עבודה -> optimal+ ראיון C#
  • optimal+ ראיון C#
  • לפני 9 שנים
    ע"י: רון85
    שלום, מישהו התראיין לאחרונה ב optimal+ ויכול לספר על המבחנים? תודה
  • לפני 7 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    בראיון שואלים אותך את השאלות הבאות: 1. נגיד שיש לך טלפון נייד ישן. כדי לבדוק למצוא שם ומספר טלפון ברשימת אנשי קשר, אתה יכול להקיש אות אחת או יותר מהשם הרצוי ומייד אתה מקבל את רשימת האנשים שהשם שלהם מכילה את האותיות שהוקשו. איך היית ממש את ספר הטלפונים? 2. נתון משפט כגון "hello mam. i am adam". צריך לכתוב על דף פונקציה שמקבל את המשפט ומחזירה משפט שסדר המילים בו הפוך. כלומר צריך להחזיר: adam am i .mam hello 3. נותנים לך קוד קיים ומבקשים ממך לשכתב או לתקן אותו לפי תנאים מסויימים. אני לא ממש זוכר מה היה שם אבל כל הרעיון של השאלה מבוסס על design patterns. יש לך תשובה על שאלה 2? ובשאלה 3 באיזה דיזיין פטרן השתמשת? הי, יצא לך לעשות את המבחן של ה30דק על המחשב? אם כן, תוכל לפרט בגדול על מה שואלים שם ?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    בראיון שואלים אותך את השאלות הבאות: 1. נגיד שיש לך טלפון נייד ישן. כדי לבדוק למצוא שם ומספר טלפון ברשימת אנשי קשר, אתה יכול להקיש אות אחת או יותר מהשם הרצוי ומייד אתה מקבל את רשימת האנשים שהשם שלהם מכילה את האותיות שהוקשו. איך היית ממש את ספר הטלפונים? 2. נתון משפט כגון "hello mam. i am adam". צריך לכתוב על דף פונקציה שמקבל את המשפט ומחזירה משפט שסדר המילים בו הפוך. כלומר צריך להחזיר: adam am i .mam hello 3. נותנים לך קוד קיים ומבקשים ממך לשכתב או לתקן אותו לפי תנאים מסויימים. אני לא ממש זוכר מה היה שם אבל כל הרעיון של השאלה מבוסס על design patterns.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    בראיון שואלים אותך את השאלות הבאות: 1. נגיד שיש לך טלפון נייד ישן. כדי לבדוק למצוא שם ומספר טלפון ברשימת אנשי קשר, אתה יכול להקיש אות אחת או יותר מהשם הרצוי ומייד אתה מקבל את רשימת האנשים שהשם שלהם מכילה את האותיות שהוקשו. איך היית ממש את ספר הטלפונים? 2. נתון משפט כגון "hello mam. i am adam". צריך לכתוב על דף פונקציה שמקבל את המשפט ומחזירה משפט שסדר המילים בו הפוך. כלומר צריך להחזיר: adam am i .mam hello 3. נותנים לך קוד קיים ומבקשים ממך לשכתב או לתקן אותו לפי תנאים מסויימים. אני לא ממש זוכר מה היה שם אבל כל הרעיון של השאלה מבוסס על design patterns. יש לך תשובה על שאלה 2? ובשאלה 3 באיזה דיזיין פטרן השתמשת?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    לגבי ריאיון ראשון שיש באמצעות מבחן מחשב מהבית: 22 שאלות אמריקאיות, יש 30 דקות. שאלות קלות אבל חלקן מתייחס למשהו מאד נקודתי אז או שאתה יודע או שלא או שאתה מנחש גם שאלות מחשבה וגם ידע. c#, xml, OO מיהרתי לסיים אותו, אבל בדיעבד הייתי צריך צריך למדוד זמן ולבדוק דברים שלא הייתי בטוח לגביהם און ליין (: אני ממש לא בעד חברות שמתחילות עם מבחן מבלי לדבר איתך, כנראה כתוצאה מטראומת צ'קפויינט. זה היה ריאיון ראשון שלי אי פעם והצלחתי להעביר בסביבות ה-1000 מקרי בדיקה ורק אחד לא עבר ובגלל זה לא העבירו אותי. כבר הייתי מאז בהרבה ריאיונות, בחלקם קיבלתי יחס מאד טוב, אבל אני תוהה מה היחס שמקבלים עובדי חברה אשר התקבלו לעבודה דרך ריאיונות ראשונים (אחד או יותר) ממוחשבים?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אתה זוכר אולי את השאלות של המבנה נתונים? ותודה רבה!!!
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    בהתחלה זה כמה שאלות של מבני נתונים 1.לחקות מבנה של הצעת שמות בטלפון (כמו הטלפונים הישנים) כלומר 323 יציע DAD.. 2. נותנים לך תוכנה כתובה ואתה צריך לשנות אותה באופן הכי טוב שאתה יכול.. OOP ,PATERNS, וכו'
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    מישהו היה בראיון ויכול ספר איך היה ?:)
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    איך נרשמים לפורום הזה? בשום מקום אין כפתור הרשמה רק התחברות
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    ראיוןX היית כבר?
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היית כבר?