שחזורי ראיונות עבודה -> ניסיון מר באלביט
  • ניסיון מר באלביט
  • לפני 16 שנים
    ע"י: Pret
    לפני כשבועיים הוזמנתי לראיון עבודה באלביט חיפה. היה סוכם כי יהיו לי שני ראיונות באותו יום - אחד אחרי השני. ראיון מקצועי ולאחר מכן ראיון במשאבי אנוש. הגעתי 20 דקות לפני הזמן, הצגתי את עצמי לשומר בקבלה, הוא מצא אותי ברשימת מרואיינים לאותו תאריך וניסה ליצור קשר אם הבחורה ממשאבי אנוש שהייתה אמורה לפגוש אותי. היא לא הייתה זמינה - לא נורא, המתנתי עוד, מנסים לתפוס אותה שוב - אין תשובה, משאירים הודעה. היגיעה שעת פגישה - שוב אני מבקש מהשומר להתקשר - אותו דבר. השומר היתייאש - נתן לי את מספר שלה במשרד שאני אנסה לתפוס אותה. בינתיים הזמן עובר, 10 דקות מעבר לזמן הפגישה. אני מנסה לתפוס אותה - ללא הצלחה - משאיר הודעה שנייה. הסוללרי שלה לא מופיעה במערכת, השומר לא מוכן לנסות להרים טלפונים להתרוצץ לנסות בכל זאת לאתר את הסוללרי שלה דרך אנשים אחרים במחלקה שלה, ואני בהחלט מבין אותו - זה לא תפקידו. עוד 3-4 טלפונים שלי למשרד של הבחורה -לא עונים. חצי שעה פיגור, אני קצת מתעצבן, מחליט להמתין עוד 20 דקות תוך ניסיונות להסיג אותה ואם לא - לעזוב (מן הסתם עצבני). פתאום, לאחר 40 דקות פיגור מקבל טלפון ממשהי אחרת, גם ממשאבי אנוש. הבחורה שואלת למה אני לא מגיעה לראיון, המנהל קבוצה שהיה אמור לראיין אותי מחקה לי כבר 40 דקות (והבנתי שהוא גם לא ממש מרוצה מה"פיגור" של המועמד לראיון עבודה). התפלאתי שהיא לא בעינינים משקרה, הסברתי לה - היא התנצלה על הטעות/תקרה שקרתה, מסתבר שהבחורה בהייתה רשומה לפגוש אותי - לא היגיעה לעבודה, או עזבה מוקדם באותו יום. עכשיו נאמר לי כי ראיון מקצועי לא תתאפשר כבר באותו יום - ידחה לתאריך אחר, אעבור רק ראיון משאבי אנוש. היה ראיון, דיברנו, כרגיל,..בסוף המון ניירת למלות לצורך סיווג בטחוני...ולפני שניפרדנו הובטך לי כי ייצרו איתי קשר לגבי ראיון מקצועי בימים הקרובים. אני מחקה יומיים לצילצול- עד שמתקשרים משם להודיעה להם החליטו להמשיך עם מועמד אחר, ואני לא רלוונתי (אלא אם ימצאה תפקוד אחר המתאים וכו...וכו..הבלה..בלה..בלה.. רגילים של החברות). הרגשתי מושפל - בגלל תקלה שלהם לא נתנו לי אפשרות, ואולי מועמד אחר שהתמזל לו לא להיתקל בתקלה מסוג זה הועבר הלה... האמת, אלביט השאירה לי טעם רע בפה...
  • לפני 11 חודשים
    ע"י: ....
    חוויתי את זה בגב מערכות כשהגעתי. השאירו אותי גם באוויר עם התשובה אם התקבלתי בכלל. לפני ההגעה למשרדים ככה זרקו אותי בטלפון במשך שעות משלוחה לשלוחה.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    כל הצרות האלו שהמועמדים עוברים לקבלה לחברה הזאת - מציירים איזשהי הילה. קשה להתקבל לאלביט. אבל בזה לא מתסיים הסיפור. כאחד שהיה כמה שנים בחברה, כל הזמן היו מצניחים לתפקידי הניהול כל מיני קצינים זוטרים מהצבא. לרוב הרמה המקצועית שלהם הייתה מאוד נמוכה. הם הרי בצבא לא התעסקו הרבה בקוד ומהר מאוד עברו לניהול חיילים. הבעיה היא שהם רגילים לנהל חיילים. לסיכום, אם היה לך טוב בטירונות - אני מציע בחום ללכת לאלביט.
  • לפני 16 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    חשוב מאוד לפרסם דברים כאלה ! שיהיה בהצלחה !