שחזורי ראיונות עבודה -> ראיון ב סולאר אדג
  • ראיון ב סולאר אדג
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הי הגעתי לראיון למשרת פיתוח ב c נתקלתי במראיין ממש לא נחמד מתנשא ומגעיל ראיתי בחוות דעת באתר אחר שעוד אנשים נתקלו בו האם למשהוא היתה שם חוויה דומה? אני ממליצה לוותר על הראיון עם הוא המראיין. ומדובר במשרת rt כי יש שם משרות אחרות מצוינות
  • לפני 9 חודשים
    ע"י: ענבל
    ניגשת לראיון בתור איש טכני למענה טלפוני מה הדרישות שם? והאם משהו היה שם לאחרונה
  • לפני שנה
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אני הייתי שם היום במבחן וראיון ב-java והם היו מאוד נחמדים ואדיבים ונתנו הרגשה טובה
  • לפני 4 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הבעיה בחברה הזו זה ראשי הצוותים הזוטרים כ %80 אחוז מהם (בכל תחומים בחברה) לא אנשים שמתאימים להיות ר"צ (שעפים על עצמם בקטע נרקסיסטי ושטלתני כאילו הם מפקד בצבא) הם התקדמו להיות ר"צ רק מגלל הצמיחה המהירה של החברה, ממה ששמעתי זה יוצר המון תסכול אצל מהנדסים בצוותים וגם מרואיינים חדשים שהם מראיינים. אני מכיר כבר כמה אנשים שעזבו שם בגלל המצב הזה ויש לי עוד כמה חברים שם שהתחילו לעבוד לא מזמן גם מספרים שזה והתחילו לחפש עבודה אחרת. רק דבר אחד אני יכול לייעץ לכם כמועמדים: תבדקו טוב מי הולך להיות ראש הצות שלכם - אם הוא נראה פוץ ונשמע פוץ בראיון יש סיכוי טוב שהוא יהיה פוץ. תראיינו אותו ותחליטו בעצמכם.
  • לפני 5 שנים
    ע"י: admin
    עוד פרטים נחשפו בלינקדאין, הכנסו וקראו: https://www.linkedin.com/feed/update/ur ... 9470018560)
  • לפני 5 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    שלום, אחד שעבד בסולראדג' חייב להגיד לא להצטער שלא התקבלתם! כן יש אנשי הנהלה מתנשאים אבל לא כולם. יש פה ירקות, פירות, קולה וסוגי תא שונים, טן ביס, אבל לא תמצאו פה חברה תומכת ואוהבת או חברים אמתיים. ואם יתמזל מזלתכם ויש לכם מנהל מתנשא, ופחות מוכשר ממכם, לא תתקדמו שם לשום מקום. חפשו עוד מקומות עבודה, המקום הזה לא ממש חלום לעבוד בו. יש מקומות עבודה הרבה יותר כיפים עם ארוחות וקפה!
  • לפני 5 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    שלום, אחד שעבד בסולראדג' חייב להגיד לא להצטער שלא התקבלתם! כן יש אנשי הנהלה מתנשאים אבל לא כולם. יש פה ירקות, פירות, קולה וסוגי תא שונים, טן ביס, אבל לא תמצאו פה חברה תומכת ואוהבת או חברים אמתיים. ואם יתמזל מזלתכם ויש לכם מנהל מתנשא, ופחות מוכשר ממכם, לא תתקדמו שם לשום מקום. חפשו עוד מקומות עבודה, המקום הזה לא ממש חלום לעבוד בו. יש מקומות עבודה הרבה יותר כיפים עם ארוחות וקפה! שלום! אני מהנדס חשמל, ויש לי ריאיון השבוע בחברת סולאר אדג. עדיין לא כלכך ברור לי איך הולך להיות הריאיון, אשמח להכוונה וטיפים , ומהו השכר ההתחלתי המקובל (מהנדס מתחיל ללא ניסיון). תודה רבה לעוזרים
  • לפני 7 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אותי שאלו ככה- נתון מערך בגודל N , עם מספרים טבעיים. עליך למצוא את האיבר שחוזר על עצמו מספר מקסימלי של פעמים, אם יש כמה כאלו, מצא את הראשון שחזר הכי הרבה. מקסימלית נדרשת- O(N) פתרתי בצורה לא מאוד משכנעת לטעמי, בעזרת האש מאפ שבמפתח יש את המספר, ובערך יש זוג של מספר הפעמים והאינדקס האחרון שנספר. אחרי שנעבור על המערך ונכניס להאש מאפ, נעבור על כל הערכים ואם יש יותר ממפתח אחד עם אותו מספר פעמים, ניקח את זה עם האינדקס היותר קטן.
  • לפני 7 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    התראיינתי למשרת סטודנט במחלקת embedded linux. אני סטודנט בטכניון, ועובד כרגע בתפקיד סטודנט . עברתי שם 4 ראיונות, 3 טכניים ואחד HR. בשני הראיונות הראשונים שאלו שאלה בסיסית ב-C, שאר הראיון היה על דברים שאני עושה בתפקיד הנוכחי. כל האנשים הטכניים שראיינו אותי היו נחמדים ומנומסים ועשו רושם חיובי, למעט אנשי הHR. סך הכל נראית חברה חמודה, פרט לעובדה שכנראה המשכורות שם יחסית נמוכות. המלצה שלי היא להגיד ציפיות שכר מראש, שכן תהליך הגיוס שלהם ארוך ומייגע.
  • לפני 7 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    חבל על הזמן שלכם, ממליץ להתרחק, אחרי השקעה בראיונות שבחלקם המראיין הוחלף באמצע בגלל פגישות שנקבעו על שעת הראיון לאחד המראיינים. ראיון שטותי בכח אדם שיכל להסתיים בשיחת טלפון של 10 דקות. הצעת השכר כ"כ מבזה ומזלזלת במועמד. חבל על כל רגע. זה לא הייטק - בלואו-טק מתייחסים טוב יותר.בקיצור, להתרחק כמו מאש.
  • לפני 7 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    להציב את ציםיות השכר בהתחלה כמו שאמרו כאן. המשכורות שם נמוכות מאוד
  • לפני 7 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    Solaredge interview סולאראדג' סולראדג' ראיון סולר אדג'
  • לפני 7 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הגעתי למקום, כבר בכניסה מכריחים אותך למלא מלא פרטים באייפד לא רספונסיבי שלא כ"כ מגיב, בפעם השניה (עם עזרת הפקידה בכניסה) זה הלך והדפיסו לי מדבקה, בשלב הזה אתם מחכים בלובי כדי שיבואו לאסוף אתכם, אחרי 40 דקות הבנתי שזה לא ממש קורה ועזבתי, איזה יחס למועמדים...
  • לפני 7 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    עובד בחברה כשנה. חברה נהדרת, כיף גדול. סומכים עליך באופן מוחלט, תבוא, אל תבוא, תלך מתי שתרצה, רק תעשה את העבודה, תציב לעצמך דד ליינים. זה כמובן רלוונטי למחלקה שלי, ומשתנה ממחלקה למחלקה. הראיונות היו נחמדים מאוד ונעימים מאוד, התראיינתי ביום חמישי, קיבלתי תשובה כבר ביום ראשון בשני הראיונות. השכר מאוד יפה. אני יודע שבמקרים אחרים לוקח הרבה זמן. מי שמחפש עבודה ומתראיין רק לחברה אחת ומחכה לתשובה הוא סתם טיפש. תתראיינו לכמה - ולכו להצעה הטובה הראשונה שתקבלו חזרה. בקיצור החברה היא חברה טובה מאוד ותהליך הקבלה לעבודה מאוד משתנה בין מחלקה למחלקה. ממליץ בחום לא לפסול מראש.
  • לפני 7 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    שלום לכולם. הייתי בראיון עבודה בחברה לפני כחודש ימים. מצטרפת לכל מה שרשמו כאן! מראיינת מזלזלת, לא נעימה ולא מקצועית, הביאה עימה מחברת, ומתוך 40 דק של ראיון- רשמה שורה אחת! ויש לי רקורד מקצועי של 15 שנות עשייה רלוונטים. למותר לציין שלא חזרו אלי מהחברה עם תשובה כלשהי עד עצם היום הזה. אומרת לכם בלב שלם: גם אילו הייתי מתקבלת,הייתי דוחה את ההצעה על הסף. שומר נפשו ירחק!
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    שמתי לב שככה זה תמיד ברב דירוגיי החברות והאתרים שמציגים חוות דעת - לא כולן אך הרוב מורכבים מתגובות של אנשים שמתוסכלים מהראיון או מהעבודה כנראה בגלל שלא עברו ועל כן החליטו ללכלך על אותם מראיינים ועל החברה. אני בתור אחד שהתקבל לעבוד בסולראדג' לא מזמן יכול לומר שכל הסיפורים שיש פה כנראה טיפה מוגזמים או שאותם אנשים באנת נפלו על יום לא טוב אצל המראיינים או שפשוט באו לא מוכנים וזילזלו על כן קיבלו יחס מזלזל בתגובה, אני לא יודע מה באמת קרה שם אבל אני יכול לספר על החוויה שהייתה לי בראיונות. היו לי 3 ראיונות מקצועיים ואף פעם לא הרגשתי זלזול. להפך אם הייתי נתקל בקושי לענות על שאלה טכנית כלשהי ניסו לעזור לי ברמז כי ראו שהייתי לחוץ, כמוכן הסבירו לי בצורה טובה ומקיפה על פעילות החברה ועל התפקיד שזה חשוב לא פחות לדעתי. כמוכן אני יכול לומר שהפנתי גם מספר חברים להתראיין בחברה חלקם התקבלו וחלקם לא אך את כולם שאלתי איך היה להם בראיון ואיך הלך ואף אחד לא הזכיר שנתקל ביחס מזלזל או מתנשא.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אני דווקא הייתי שם בשני ראיונות ויש לי עוד 3. הם מגזימים עם המון ראיונות עבודה, ביחס לחברות אחרות, אבל קיבלתי דווקא יחס טוב והראיון שלי עם הסמנכ"ל היה מעולה - התרשמתי שהוא מאוד טוב ונעים. יש לציין - הגעתי לשם כי חברים שלי מהלימודים כבר עובדים שם, וחבר העביר אותי - אז קיבלתי יחס מאוד אישי.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היתי גם בראיון בסולאר אדג למשרה במחלקת שיווק. יחס מתנשא ומזלזל. לא להתקרב אלא אם אתם מובטלים וזקוקים לעבודה זמנית
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    בהמשך לתגובתי ולתגובת ה"עובד 5 שנים" - כנראה העובד הוא ממחלקת הכח אדם, שכן משיחה עם חבר שבאמת עובד בחברה - חברה מגעילה. הוא היה בשוק מהעובדה שבכלל שקלתי ללכת לשם לראיון, ואמר שחבל שלא התייעצתי איתו. הבן אדם עובד בתפקיד די בכיר, ולא עוזב מסיבות אישיות, אך אומר ה"ראיון עבודה" שעברתי די מייצג את החברה.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אחרי ראיון שני. בחיי, מעולם לא הרגשתי כ"כ מגעיל אחרי ראיון. הגעתי למישהו מתנשא, לא נעים ובעיקר לא מנומס. בזמן שהוא נתן לי שאלות טכניות הוא היה עסוק בלהגיב במייל (בעיקר להקליד ללא הפסקה), לא טרח לשים את הנייד על שקט (והוא לא הפסיק לצלצל) וכמובן גם ענה לשיחה תוך כדי. כשהתמהמתי עם התשובות (כי לא ממש הצלחתי להתרכז עם כל ההפרעות האלו) הוא קטע אותי ושלח אותי לדרכי (נראה שהוא ממש רצה שאלך). התראיינתי בלא מעט מקומות, אך ביחס כזה טרם נתקלתי. אני בעיקר שמח שראיתי במה מדובר ואין שום סיכוי שארצה לעבוד במקום כזה. ואם בטעות מישהו מהחברה קורא פה- השמש לא זורחת לכם מה$%$, וזו תעשייה קטנה, אז יש סיכוי שנפגש בעתיד.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אחרי ראיון שני. בחיי, מעולם לא הרגשתי כ"כ מגעיל אחרי ראיון. הגעתי למישהו מתנשא, לא נעים ובעיקר לא מנומס. בזמן שהוא נתן לי שאלות טכניות הוא היה עסוק בלהגיב במייל (בעיקר להקליד ללא הפסקה), לא טרח לשים את הנייד על שקט (והוא לא הפסיק לצלצל) וכמובן גם ענה לשיחה תוך כדי. כשהתמהמתי עם התשובות (כי לא ממש הצלחתי להתרכז עם כל ההפרעות האלו) הוא קטע אותי ושלח אותי לדרכי (נראה שהוא ממש רצה שאלך)... בדיוק המקרה שלי. התראיינתי לתפקיד מהנדס חומרה מתחיל (HW Engineer). ראיון הראשון היה די רגיל, שאלות טכניות מקצועיות עם ר"צ שהיה מאוד נעים. באותו היום התקשרו אליי שעברתי את הראיון וזימנו אותי לראיון שני. כשהייתי בדרכי לראיון השני, שעה לפני הראיון, התקשר אליי המראיין ודחה את הראיון בשעה מבלי להתנצל (!!!). המראיין, שהוא ראש קבוצת חומרה, אחרי שהציג את עצמו בכמה שניות(!!!), ואני את עצמי במשך חצי דקה(!!!) (הוא תזמן הכל), שאל אותי שאלה טכנית. במהלך פתרון, הוא הקליד במחשב באופן רועש. כתבתי את הפתרון די מהר, ואז הוא שאל עוד שאלה בנושא. הפעם התחלתי לחשוב מבלי לכתוב במיידי, והוא המשיך להקליד. אחרי חצי דקה(!!!) הוא עצר אותי והציג את הפתרון. לאחר מכן, הוא שאל אותי "תגיד לי, מה אתה בכלל מצפה לעשות כאן?!". עניתי לו באופן מאופק ומנומס. הוא אמר "טוב... אני אחשוב על זה. מחר אני אתן לבנות את התשובה. אני יודע, שייקח להן הרבה זמן להחזיר לך תשובה." (הוא רומז על התשובה השלילית). כל הראיון הזה נמשך 5 דקות (!!!) (ברוטו על השעון). התנהגות כל כך מגעילה עוד לא פגשתי. אותו ראש קבוצה (המראיין) היה מכוון עוד בטרם הפגישה לראיון שלילי, כאילו שאילצו אותו לקיים את הראיון כנגד רצונו. אני לא רוצה להגיד שום דבר על החברה עצמה, כי מנהל מגעיל אחד, שזה משהו אצלו באופי, כנראה רק כלפי מועמדים, לא מעיד שום דבר על כלל החברה. אני די בטוח שהוא מאוד מקצועי, והחברה לא באמת מודעת להתנהלות שלו כלפי המועמדים.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    שלום לכולם אני הולך לראיון עבודה בשבוע הבא למשרת מהנדס הייתי שמח לשמוע על שאלות שנשאלתם ועל ההליך עצמו תודה מראש לעונים
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הבחור שעובד בחברה מעל 5 שנים , תעביר לינק לעובדים שמראיינים אצלכם , שיקראו את התגובות פה . בנוסף תעביר לHR שלכם שיעבירו רענון על איך לנהל ראיון בצורה נכונה ומכובדת.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    עובד ב SolarEdge מעל 5 שנים. חברה לתפארת, אנשי מקצוע מצטיינים. מי שיזכה להצטרף צפוי להתפתח בסביבת אנשים מבריקים. לא רק בפן המקצועי אלא גם בפן האישי, מדובר באנשים משכמם ומעלה. אני לא מכיר אף עובד שלא זכה להתייחסות מיידי ועזרה במידה ונתקל בקשיים, בין אם מקצועיים ובין אם אישיים / משפחתיים. ממליץ בחום להצטרף, חברת חומרה מנצחת!
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אגב, אשמח עדיין לשמוע מאנשים שעבדו שם בפועל, חוויות כלשהן.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אגב, אשמח עדיין לשמוע מאנשים שעבדו שם בפועל, חוויות כלשהן. עבדתי בחברה משך שנתיים וחצי. לצערי יש דברים בגו. המנהלים מתנשאים מאוד. יש שם קליקה מיוחדת של יוצאי יחידת מודיעין מסווגת. מי שלא היה שייך ליחידה מקבל יחס שונה ורואים אותו באור אחר. כמו כן, לעולם לא יתנו תפקיד ניהולי (ר"צ, ראש מחלקה, ראש תחום וכו' וכו') למישהו שאינו יוצא אותה יחידה. בנוסף, החברה עצמה קמצנית מאוד בכל מה שנוגע לשכר וימי חופש. הם תמיד דוחקים אותך כמה שיותר קרוב לתחתית הטווח המקובל. אף פעם לא ייתנו לך משהו שקרוב לגבול העליון. בשיחות סגורות עם מנהלים ור"צ הם גם מודים בזה בלא שום בעיה, כיוון שזאת הוראה מפורשת של המנכ"ל וזאת המדיניות. הנושא שהכי חמור לדעתי עבור מגויסים חדשים בפוטנציה הינו זמן התגובה שלהם. הם יכולים בהרבה מאוד מקרים לייבש אותך חודשיים ושלושה חודשים עד שמחזירים תשובה. זה נכון בעיקר כלפי מהנדסים ללא ניסיון או סטודנטים או בוגרים טריים. לכן, אני ממליץ לכל מי שמתראיין במקביל למקומות נוספים פשוט לא (!!!) לחכות לתשובה מ-SOLAREDGE. במספר מקרים העברתי קו"ח של חברים והם התחילו תהליך מיון. לא החזירו להם תשובה ורק אחרי שהתערבתי וביררתי עבורם סטטוס מבפנים, יצרו איתם קשר והציעו להם תפקידים אחרים, או התקשרו ואמרו שזה ייקח עוד טיפה זמן. אני מניח שאם לא הייתי מברר, הם היו עוד מתייבשים בהמתנה, כלומר אדם שהגיע לא דרך מישהו מבפנים, נכנס פה למלכוד. הדברים הטובים שאני יכול לומר על החברה היא שהיא דואגת לרווחת העובד מבחינת פינוקים וכדומה. יש ימי כיף פעמיים בשנה, כל חג יש הפעלה ודוכני מזון בהתאם לחג הרלוונטי, יש ארוחת בוקר טובה ומזינה כל יום, והבניין החדש אליו החברה עברה מודרני, חדיש ויפה. החברה אכן נמצאת בצמיחה גדולה בדגש על השנה האחרונה וגדלה באופן משמעותי מאז ההנפקה בנסדק האמריקאי במרץ 15. מי שעושה לו את זה אוכל, נשנושים וקולה במקרר חופשי, שיהיה לו בהצלחה... אני אישית מעדיף שיפנקו אותי בתלוש בסוף החודש ולא בשטויות שאמנם באות טוב בבוקר אבל אתה ממצה אותן די מהר...
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    מודה לכל מי שהגיב כאן, אם מחוויות שליליות ואם מחוויות חיוביות. ממה שזכור לי משאלות מראיונות שלהם: (ראיון ראשון) היו שם הרבה משחקים עם שני מצביעים ברשימה. רשימות: 1. מצא את האיבר האמצעי ברשימה. (לרוץ עם שני מצביעים, אחד בקצב פי שניים מהשני. ברגע שהמהיר הגיע לסוף, הגענו לחצי). 2. מצא את האיבר הK מהסוף ברשימה. (שוב שני מצביעים, אחד מהם לקדם לK צעדים דווקא מההתחלה, ואז כשהוא מגיע לסוף, המצביע השני שהתחלנו מתחילת הרשימה, יגיע למקום הK מהסוף.) 3. שאלה על עצים, אם אני לא טועה למצוא את העומק המקסימלי בעץ (אלגו' רקורסיבי, גוגל יעזור בזה). 4. שאלה על מערך, למצוא את תת המערך המקסימלי. בנוסף, היה צריך לממש קטע קוד שכלל סינכרון בין ת'רדים, עם איזשהן הגבלות. תעברו על סינכרון ת'רדים כמו שצריך.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    חשבתי שאני היחיד שהרגיש כך ... הייתי שם בראיון למשרת VLSI . היו שני מראיינים - האחד המנהל של הקבוצה ועוד בחור נוסף. הבחור הנוסף היה דווקא נחמד, אבל המנהל ... באמצע הראיון רציתי לקום ולשבור לו את הראש. לא יצא לי להיות בראיון יותר מגעיל - הבן אדם התנשא בצורה מזוויעה . החל מ- "אתה לא מכיר את החברה שלנו ? (מבט מזלזל) , החברה שלנו עם מכירות של 30 מיליון בשנה !!! עם שווי שוק של ...., ואתה לא מכיר ? " עכשיו תבינו , אני לא סטודנט, אני בן אדם עם הרבה ניסיון שעובד בחברה עם מכירות פי 40-50 מהחברה הזו. המשיך עם שאלות לא קשורות לעבודה שלי. ההרגשה היתה שהבן אדם לא מחפש עובד אלה סתם מזמן אנשים לראיונות כדי להתנשא עליהם.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    חשבתי שאני היחיד שהרגיש כך ... הייתי שם בראיון למשרת VLSI . היו שני מראיינים - האחד המנהל של הקבוצה ועוד בחור נוסף. הבחור הנוסף היה דווקא נחמד, אבל המנהל ... באמצע הראיון רציתי לקום ולשבור לו את הראש. לא יצא לי להיות בראיון יותר מגעיל - הבן אדם התנשא בצורה מזוויעה . החל מ- "אתה לא מכיר את החברה שלנו ? (מבט מזלזל) , החברה שלנו עם מכירות של 30 מיליון בשנה !!! עם שווי שוק של ...., ואתה לא מכיר ? " עכשיו תבינו , אני לא סטודנט, אני בן אדם עם הרבה ניסיון שעובד בחברה עם מכירות פי 40-50 מהחברה הזו. המשיך עם שאלות לא קשורות לעבודה שלי. ההרגשה היתה שהבן אדם לא מחפש עובד אלה סתם מזמן אנשים לראיונות כדי להתנשא עליהם. גם הייתי הייתי שם לפני כ - 4 חודשים. מסכים איתך לגבי המראיין (ראש צוות RT נכון ?). בחור צעיר ומגונדר שרק שחושב שהוא מעלייך.. לא מגדיר את עצמי כאדם עם המון ניסיון בתחום, אבל כן יש לי 3 שנות ניסיון בתחום. שואל שאלה על uart, שהיא די אמורפית ויש כמה צורות לעבוד עם uart: עם מעה"פ, בלי, polling, interrupt.. שאלו שאלות שלא באמת יורדות לעומק , אלא חושבים שאם אתה לא עונה בדיוק את התשובה שהם מצפים אז אתה לא מתאים.. בהגדרת התפקיד הייתה מוגדרת משרה עם מעה"פ, שאלו אותי מה אני מחפש ואמרתי שאני מעוניין בתפקיד מאתגר עם עדיפות למעה"פ, תשובה שהוא לא אהב, במידה מסויימת אני יכול להבין, אבל מה שעיצבן אותו שאמרתי שעבודה עם מעה"פ יותר מאתגרת. עכשיו תראו, זה נכון שבלי מעה"פ יותר קשה להגיע ל - deadline, אבל בכל זאת, כשעובדים עם מעה"פ יש את כל ההתעסקות איתה והבנה של מתודולגיית עבודה שהיא פחות strait forword מעבודה ללא מעה"פ.. בקיצור, אני מאשר - ראש הצוות שלהם אכן מתנשא ולא מבין דבר.. היום אני עובד בחברה אחרת ומוצלחת ויש שביעות רצון ממני. בהצלחה לכולם.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    התראיינתי לתפקיד מהנדס אינטגרציה לפני כחודש, מוזר לי לשמוע את הטענות, כי דווקא ראש צוות הדר היה נחמד והתייחס יפה, למרות שלא הלך לי טוב, קיבלתי תשובה לאחר כשבוע שלא התקבלתי.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    התראיינתי לתפקיד מהנדס אינטגרציה לפני כחודש, מוזר לי לשמוע את הטענות, כי דווקא ראש צוות הדר היה נחמד והתייחס יפה, למרות שלא הלך לי טוב, קיבלתי תשובה לאחר כשבוע שלא התקבלתי. מה שאלו אותך?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    התראיינתי לתפקיד מהנדס אינטגרציה לפני כחודש, מוזר לי לשמוע את הטענות, כי דווקא ראש צוות הדר היה נחמד והתייחס יפה, למרות שלא הלך לי טוב, קיבלתי תשובה לאחר כשבוע שלא התקבלתי. תוכל לפרש מה שאלו אותך?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    התראיינתי לתפקיד מהנדס אינטגרציה לפני כחודש, מוזר לי לשמוע את הטענות, כי דווקא ראש צוות הדר היה נחמד והתייחס יפה, למרות שלא הלך לי טוב, קיבלתי תשובה לאחר כשבוע שלא התקבלתי. היי, מה שאלו בראיון?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הייתי שם בראיון לפני תקופה. מראיינים מגעילים שלא יודעים שום דבר בהנדסת ץוכנה
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    התמיינתי שם למשרה לפני כשנה. הגעתי שם לראיון שני, וזה אחרי שעובד של החברה העביר את קורות החיים שלי שלי. עד היום לא טרחו להחזיר לי תשובה.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    בואו נקרא לילד בשמו. יש להם איזה VP אחד, צעיר כזה, בשם XXXXXX (משהו כזה). הבן אדם מתנהג בזלזול מוחלט כלפי המרואיינים. אולי זה אומר משהו על ההתנהלות של החברה כלפי העובדים שלה. ו... כן, אולי כדאי פשוט לא להגיע להתראיין.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אנונימית, תוכלי לפרט יותר למה לא כדאי להגיע לחברה הזו? למה את מגדירה את השנה וחצי שם כבזבוז?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי אזהרה לכולם, אני עבדתי בחברה הזו כשנה וחצי. אני מצטער על כל רגע שביזבזתי שם, אנשים מתנשאים ומגעילים. תחסכו לעצמכם את הזמן והאנרגיה.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    התראיינתי לתפקיד מהנדס חומרה מתחיל (HW Engineer). ראיון הראשון היה די רגיל, שאלות טכניות מקצועיות עם ר"צ שהיה מאוד נעים. באותו היום התקשרו אליי שעברתי את הראיון וזימנו אותי לראיון שני. כשהייתי בדרכי לראיון השני, שעה לפני הראיון, התקשר אליי המראיין ודחה את הראיון בשעה מבלי להתנצל (!!!). המראיין, שהוא ראש קבוצת חומרה, אחרי שהציג את עצמו בכמה שניות(!!!), ואני את עצמי במשך חצי דקה(!!!) (הוא תזמן הכל), שאל אותי שאלה טכנית. במהלך פתרון, הוא הקליד במחשב באופן רועש. כתבתי את הפתרון די מהר, ואז הוא שאל עוד שאלה בנושא. הפעם התחלתי לחשוב מבלי לכתוב במיידי, והוא המשיך להקליד. אחרי חצי דקה(!!!) הוא עצר אותי והציג את הפתרון. לאחר מכן, הוא שאל אותי "תגיד לי, מה אתה בכלל מצפה לעשות כאן?!". עניתי לו באופן מאופק ומנומס. הוא אמר "טוב... אני אחשוב על זה. מחר אני אתן לבנות את התשובה. אני יודע, שייקח להן הרבה זמן להחזיר לך תשובה." (הוא רומז על התשובה השלילית). כל הראיון הזה נמשך 5 דקות (!!!) (ברוטו על השעון). התנהגות כל כך מגעילה עוד לא פגשתי. אותו ראש קבוצה (המראיין) היה מכוון עוד בטרם הפגישה לראיון שלילי, כאילו שאילצו אותו לקיים את הראיון כנגד רצונו. אני לא רוצה להגיד שום דבר על החברה עצמה, כי מנהל מגעיל אחד, שזה משהו אצלו באופי, כנראה רק כלפי מועמדים, לא מעיד שום דבר על כלל החברה. אני די בטוח שהוא מאוד מקצועי, והחברה לא באמת מודעת להתנהלות שלו כלפי המועמדים.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אני הייתי שם בראיון לפני חודשיים, 3 ראיונות לתפקיד טכנאי מעבדה. המראיינים פשוט מגעילים וזה רק הולך ומחמיר! זה מתחיל בראש צוות שמגיע ומתנשא כאילו אתה מכיר את כל המוצרים של החברה בעל פה ןזה ממש למנהל שראיין אותי ואפילו לא נתן לי כוס מים למרות שביקשתי באמצע הראיון. הדבר הנוראי היה המנהלת משאבי אנוש, פשוט בחורה מגעילה שנתנה לי לחכות לה שעה שלמה ומרחה אותי עד לקבלת התשובה הסופית יותר מחודשים, לא ענו לי במיילים ומרחו אותי בטלפון. פשוט טראומה!