שחזורי ראיונות עבודה -> מישו מכיר את חברת גומלא?
  • מישו מכיר את חברת גומלא?
  • לפני 9 שנים
    ע"י: ליזי
    הזמינו אותי למבחן בחברת גומלא, מישו מכיר את החברה הזו או שנבחן אצלה? זה מאוד יעזור אם כן
  • לפני 5 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    ממש לא מציע ללכת אליהם. אצלי אני ניגשתי שם לראיון עבודה אצל פנינה אחרי שהסברתי לה בבירור שאני סטודנט ויכול לעבוד 3 ימים בשבוע הזמינה אותי לראיון עבודה בבניין מגורים בגני תקווה. כשהגעתי לראיון עבודה ישר ביצעו לי מבחן של שעתיים בSQL בלי שום ראיון או שיחה לפניכן שזה קצת מזור לדעתי. בסיום המבחן הסתכלה על המבחן שלי כ-10 שניות (רק על שאלה 1 מבין כל השאלות שעניתי ואמרה שזה בסדר, שאלתי אם לשמור את הקובץ אז היא ענתה שהיא כבר הבינה.) מזלזל מאוד ולא ברור לי מדוע הגישה הייתה כזאת. לאחר מכן לקחה שוב את המספר שלי ואמרה שלא יכולה לראיין אותי כרגע ושאתקשר אליה בערב לראיון טלפוני בערב התקשרתי ואמרה לי לספר על עצמי במהלך השיחה ציינתי שוב שאני סטודנט ואמרה אההה חבל אז זה לא רלוונטי אני מחפשת למשרה מלאה. זה פשוט ציני ומזלזל להביא סטודנט במיוחד שיבצע מבחן שעתיים כשמראש דובר על זה שאמדובר בסטודנט ובמשרת סטודנט ולא במשרה מלאה. למה להטריח אותי סתם?! בקיצור לא מציע ללכת לשם חברה קטנה שנמצאת בבניין מגורים ולא עושה חשק גם ככה לעבוד שם.
  • לפני 5 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אתה זוכר אלו שאלות היו במבחן?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    לא להתקרב כמישהו שהיה שם, הבוסית מטורפת ברמות על. החברה נמצאת בבנין פרטי של הבעלים ששמה פנינה, אתם יושבים בצורת ח', כשהיא מסתכלת על כל םיפס שאתה עושה. עבודה מאוד מאוד לחוצה, לא בריא ולא הייתי ממליץ לדרוך על מפתן הדלת גם אם ישלמו לך 60 אלף שקל.
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    לא להתקרב כמישהו שהיה שם, הבוסית מטורפת ברמות על. החברה נמצאת בבנין פרטי של הבעלים ששמה פנינה, אתם יושבים בצורת ח', כשהיא מסתכלת על כל םיפס שאתה עושה. עבודה מאוד מאוד לחוצה, לא בריא ולא הייתי ממליץ לדרוך על מפתן הדלת גם אם ישלמו לך 60 אלף שקל. יש לי ראיון לבדיקות תוכנה ביום ראשון הקרוב. לאיזה תפקיד התמיינות?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    תודה
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    ממש בזבוז זמן ללכת לשם
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    תיקון התכוונתי בלקבל הפסד של 150 יש לשנות את ההכנסות ולא הרווח שימו לב!!!
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הייתי בתאריך 8/10/2015 היה לי מבחן באקסל שהוא דיי בסיסי הייתה שאלה אחרונה שהיא יותר בפן כלכלי: מבנה דוח רווח והפסד, הכנסות 500 הוצ' משתנות 300- הוצ' קבועות 70- רווח 130. והשאלה הייתה כמה צריך להקטין או להגדיל את הרווח על מנת לקבל רווח של 150. והשאלה השנייה הייתה כמה צריך להקטין או להגדיל הכנסות על מנת לקבל הפסד של 80-. באקסל: לשונית ראשונה, חישוב של כמות חלקי מחיר ואז מקבלים מחיר ליחדיה לשונית שנייה, שימוש בנוסחאת LEN לחישוב מספר תווים ואחרי זה שימוש בנוסחת IF לפתרון התשובה לשונית שלישית, שימוש בנוסחאות טקסט LEFT, RIGHT לפי דעתי אך יש עוד דרכים אני משאר. לשונית רביעית, סידור מדויק של נתונים בהתאם לשאלה ואני מציין יש לשים לב להוראות ולסדר את הטבלה בהתאם ניתן להשתמש ב VLOOKUP אך תשימו לב איפו מכניסים כול נתון כיוון שמסתכלים יותר על הבנת הנקרא בשאלה זו. לשונית אחרונה הייתה השאלה שכתבתי למעלה.
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    היי האם למישהו יש מידע לגבי החברה? מהו השכר הראשוני שמציעים, אפיק קידום וכו'?
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    בתיאור המשרה רשום שיהיה מבחן מקדים לראיון. שאלו אותך דברים בטלפון? או שהמבחן מתבצע אצליהם? ושוב- אם למישהו יש את השאלות נשמח לשמוע מה הן.
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אני לא מוצא כלום על החברה אפילו אתר אין להם ? משהו יודע עליהם משהו ? כל דבר ? אני גם נבחן למבחן של DBA
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    מישהו יכול להגיד מה שאלו בראיון לDBA מתחיל בבקשהההה?
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אף אחד לא מכיר ?? אם לפותח האשכול היה שם ראיון כבר , תוכל לכתוב מה היה בראיון איזה שאלות שאלו ולשחזר? תודה רבה !!
  • לפני 9 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הזמינו אותי למבחן בחברת גומלא, מישו מכיר את החברה הזו או שנבחן אצלה? זה מאוד יעזור אם כן ממש לא מציע ללכת אליהם. אצלי אני ניגשתי שם לראיון עבודה אחרי שהסברתי לה שאני סטודנט ויכול לעבוד 3 ימים בשבוע הזמינה אותי לראיון עבודה, כשהגעתי לראיון עבודה ישר ביצעו לי מבחן של שעתיים בSQL בלי שום ראיון או שיחה לפניכן שזה קצת מזור לדעתי. בסיום המבחן הסתכלה על המבחן שלי כ-10 שניות (רק על שאלה 1 מבין כל השאלות שעניתי ואמרה שזה בסדר, שאלתי אם לשמור את הקובץ אז היא ענתה שהיא כבר הבינה.) מזלזל מאוד ולא ברור לי מדוע הגישה הייתה כזאת. לאחר מכן לקחה שוב את המספר שלי ואמרה שלא יכולה לראיין אותי כרגע ושאתקשר אליה בערב לראיון טלפוני בערב התקשרתי ואמרה לי לספר על עצמי במהלך השיחה ציינתי שוב שאני סטודנט ואמרה אההה חבל אז זה לא רלוונטי אני מחפשת למשרה מלאה. זה פשוט ציני ומזלזל להביא סטודנט במיוחד שיבצע מבחן שעתיים כשמראש דובר על זה שאמדובר בסטודנט ובמשרת סטודנט ולא במשרה מלאה. למה להטריח אותי סתם?! בקיצור QAלא מציע ללכת לשם חברה קטנה שנמצאת בבניין מגורים ולא עושה חשק גם ככה לעבוד שם.